LS400 vakantiewagen

Kevin Carbage

Hoort erbij
22 mrt 2012
64
2
0
Hallo Iedereen,

Ik ben Kevin 22 jaar en sinds 1 week eigenaar van een Lexus LS 400 met wat werk.

Het is een '93 er met alles erop en eraan.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

En daar staat ie dan mooi te zijn (b2)
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Zoals gezegd is er wat werk aan, auto staat sinds augustus stil zonder apk.
De remmerij is compleet vernieuwd evenals de voorruit.

Het enige wat er nu nog moet gebeuren om hem door de apk te krijgen zijn de schokbrekers.
Het is er een met luchtvering, en de schokbreker linksachter is lek/verroest.
Ik ben nu hevig op zoek naar zo'n schokbreker maar kan tot op heden geen luchtgeveerde vinden van het goede type.
Weet 1 van jullie toevallig er eentje te liggen? of wellicht heb je er zelf 1?

Er staat in de titel dat deze auto is als vakantiewagen. Dat is dus inderdaad de reden dat ik hem aangeschaft heb. Elk jaar koop ik een auto voor vakantie en probeer hem daarna weer te verkopen, is toch elk jaar weer een uitdaging.

Mochten jullie nog vragen hebben hoor ik het graag.

Mvg Kevin
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum! :)
ik heb geen idee over de vering maar
ik denk dat er wel leden zijn op het forum die je verder kunnen helpen.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Welkom Kevin :hi:

Hopelijk blijft hij langer want dit is op vakantie met stijl h? .....
 

Kevin Carbage

Hoort erbij
22 mrt 2012
64
2
0
Het kan inderdaad heel goed zijn dat hij langer blijft hoor, de afgelopen 2 jaar zijn we met een ford mondeo op vakantie geweest en daarna hebben we hem kunnen verkopen voor onze kostprijs. als dat met de sexus ook kan doen we dat :p
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
"leuke" vakantie auto, er zijn lullerige auto om mee op vakantie te gaan, enkel zit hier 1 maar aan, als je eenmaal in een LS (ga er van uit dat de vering dan in orde is gemaakt) gereden heb, is de kans dat je met het LEXUS VIRUS besmet wordt heel groot, eenmaal een Lexus altijd een Lexus

Welkom bij de " club "
:rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welkom op het forum! Kom je naar de meeting om je te laten besmetten met het virus?
 

Kevin Carbage

Hoort erbij
22 mrt 2012
64
2
0
de kans is wel groot dat ik naar de meeting ga ja! Maar eerst moet ik nog steeds zo'n veerpoot hebben die nergens te krijgen is!

Niemand die tips heeft waar wellicht zo'n poot te vinden is??
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Welkom! Mooie LS!

Voor je vering zou je eventueel ook het volgende kunnen overwegen:

http://www.ebay.com/itm/NEW-LEXUS-AIR-S ... 1852wt_932

Het lijkt veel geld, maar het is nog steeds minder dan de helft van 1 nieuwe luchtdemper bij Lexus.
Mocht bij mijn LS400 de luchtvering het begeven dan gaat er gelijk zo'n set in, heb je dat gezeur ook nooit meer :rulez: