LS400 vakantiewagen

al het bovenstaande reeds geprobeerd jongens...

Dus toch maar een poot uit Amerika besteld!! Met 2 weken is ie hier! :D

Greetz Kevin
 
Het geluk zit ons niet mee! De veerpoot is door de eigenaar tijdens inpakken beschadigd en onbruikbaar geraakt!!
Hij heeft ons het geld teruggestort maar nu hebben we dus nog geen veerpoot! :X

Ik denk dat we maar gewoon moeten kijken of het mogelijk is om alles om te bouwen.
Als iemand vaste schokbrekers weet of heeft voor een mooie prijs hoor ik het graag!

Is het ombouwen gewoon een kwestie van de schokbrekers vervangen of komt er nog meer bij kijken??

Greetz Kevin
 
Nou dames en heren,

de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Afgelopen donderdag zat ik eens op marktplaats te kijken en toen werd er een Ls400 aangeboden voor onderdelen!! In de advertentie stond een lijstje met onderdelen die nog beschikbaar waren. Een van de onderdelen die ertussen stonden was "luchtvering voor"

Ik denk, waar luchtvering voor is, is ook luchtvering achter! EN DAT KLOPTE OOK NOG!!!

's avonds direct zowel links als rechts opgehaald. Nu was de donorauto een '92 LS400 en de mijne een '93 dus dat past eigenlijk niet.. Maar de rechterkant van de '92er was al eens vervangen door een exemplaar van een '93er.

Gisteren zijn we er mee aan de gang geweest en hebben we besloten de rechter onder de linkerkant van onze LS te monteren.

We hebben de luchtvering die we eerder hebben opgepikt voor een habbekrats eronder proberen te zetten. Het paste uiteraard weer niet 100% maar we hebben nu een rechter poot onder de linkerkant gezet. Beetje slijpwerk hier en daar en het paste :D Toen we toch bezig waren hebben we ook maar meteen onze 20"sloffen eronder gezet. Dat paste dus ook maar net :O Het zal niet ieders smaak zijn, maar onthoud dat we meedoen met de carbagerun, en daar hoort eigenlijk het fout pimpen van de auto bij! :P en alle originele onderdelen hebben we erbij ;)
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

En zie daar hij is herrezen!!! :worship:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Wat een schoonheid :P
 
Met die "20's" ben je wel een echte gangsta!

mah-nigga.jpg
 
Gangstah style is ook precies de weg die we opgaan :) We doen mee met de carbagerun onder de naam team Maffiosi, en ons logo heb ik ook al ontworpen:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Gisteren terwijl ik op het Japans autosport festival rond liep hebben mijn mede reisgenoten de lexus verlaagd!
Ze hebben de hoogteregeling aangepast waardoor de normale stand nu de hoogste stand is en de normale stand verlaagd !
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Greetz Kevin
 
klote Kevin want ik kan niet slijpen op straat zonder stroom maar nu snap ik hoe je links en recht kan wisselen.

:worship:
 
ik heb nog ff gekeken maar waarschijnlijk hoef je bij een 92er niet te slijpen omdat het nippeltje van de luchtaansluiting inwendig is. bij een 93er is die uitwendig en daarom moest er iets aan de kant ;)
 
Wij zijn inmiddels weer terug van vakantie en hebben een super tijd gehad met de Lexus!

4200 km zoeven over de (oost) europese wegen is een genot in de lexus.
Vanavond gaan we hem weer op marktplaats zetten in originele staat. Mochten er hier nog liefhebbers zijn dan verkoop ik hem hier natuurlijk het liefst!

De 20" velgen zijn dus los te koop. De tocht is voor hun wel zwaar gevallen. Wij zijn door een knipgat heen gereden in Slowakije waardoor er een hele kleine deuk in 1 van de velgen zit (geen onbalans) :( dan banden zijn alle 4 aan vervanging toe dus mocht er iemand interesse hebben mogen ze weg voor 150 euro!!

Greetz Kevin
 
We hebben de Lexus niet verkocht gekregen.. dus hebben we besloten er dit jaar nog een keer mee op vakantie te gaan.
Het is ons weer gelukt een inschrijving voor de carbagerun te regelen! Dus de Lexus zal weer gepimpt worden!
De 20" wielen zijn verkocht wegens iets te groot en te beschadigd. Dus als iemand nog 19" velgen heeft of weet te liggen voor een zachte prijs hoor ik het graag.

We gaan de auto met plastidip overspuiten in een fluorkleur (groen of oranje). Het voordeel van plastidip is dat het ook weer te verwijderen is! :)

Ik zal binnenkort een project topic openen, want er is ook nog wat werk aan. Tellerunit geeft na de 399.000km geen licht meer dus die moeten we ook even fixen.

Weet iemand wat het kwaaltje daarvan is???

Greetz Kevin
 
Hierbij even een kleine update van de ls

Auto is voorzien van 19 inch lichtmetalen velgen, komen onder een is200 weg (imand van hier?)
Ook is de auto fluorgroen, maar maak je geen zorgen hij is weer helemaal terug te bouwen naar origineel!

De auto dient voor de carbagerun dus het is allemaal niet te serieus maar ben toch wel benieuwd wat jullie ervan vinden:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Greetz Kevin
 
Ja, gewoon leuk, zeker voor deze run! Ik ken iemand die met een Audi V8 gaat, volgens mij ook de garbage run. Vorig jaar met een gele Cadillac.
 
Ik heb even mijn zonnebril gepakt en opnieuw naar de foto gekeken, :eek:
eerst schrok ik even en daarna kwam er een brede grijns op mijn gezicht.

Ach als je het zelf maar mooi of leuk vind, dat is het belangrijkste
en zoals je al zegt '' allemaal niet te serieus nemen "


De velgen zijn volgens mij wel een hele verbetering,
die vorige velgen waren net iets te veel van het goede

Zou de auto wel graag eens "live" zien,
kunnen wij '' Kermit " de komende meeting bewonderen ?
 
Hey Henny,

Wanneer is de volgende meeting precies? De auto staat namelijk maar 2 maand per jaar op naam, en de rest van het jaar gestald. Daarbij is het ook nog lastig omdat ik op zaterdag moet werken.

Maar wil er graag een keer bij zijn.
De de Relexus zal volgende week zaterdag bij de meeting van de introductiedag van de carbagerun te zien zijn.

Restaurant de Warrel in Westerbork. Daar komen 500 gekke creaties, dus als je niks te doen hebt en je bent in de buurt is dat zeker een aanrader om te komen kijken! :P :rulez:

Greetz Kevin
 
Hallo Kevin,

Hoe is het mogelijk :roll: beide meeting's zijn a.s. zaterdag, anders was ik zeker naar Westenbork gekomen,
zoiets wil ik wel een keer zien, misschien volgend jaar.