Mark Levinson Audio valt uit

EFORCE

Hoort erbij
17 sep 2012
40
0
0
Ik heb een probleem met m'n ML audio systeem (2006 IS220D). Tijdens het rijden (vaak net na de start) valt regelmatig het geluid weg. In het begin was dit nog af en toe, maar het lijkt erop alsof het steeds vaker gebeurt.
Alles is gewoon te bedienen op de display:
Andere radiozender, andere track van de CD, switchen tussen CD en radio, een nieuw telefoongesprek starten (telefoon gaat over maar ik hoor niets) etc. Het enige dat niet regaeert is de volume knop, de volume adjustment komt niet in beeld.
Na een tijdje komt meestal de audio weer terug.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
-Bleutooth uit, aangezien het lijkt alsof de audio wegvalt net zoals bij een telefoongesprek
-Stekkers van de versterker achter nagekeken en er opnieuw ingestoken
-Auto voluem adjustment uit.
Tot nu toe niets gevonden wat het probleem constant reproduceerd.
Ik heb al eens negevraagd bij Lexus en het eerste wat ze zeggen is dat de versterker kapot is, maar dat die rond de 1500 euro zit. Bij een auto van 6 jaar oud met net 100000 op de teller, mag je verwachten dat zo'n duur systeem het niet begeeft, toch?
Heeft iemand dit ooit meegemaakt? Is er een manier om er achter te komen of het een lost contact is of dat de versterker echt kapot is. En is er dan een reparateur voor de ML versterker ipv meteen een nieuwe aan te schaffen?
 

EFORCE

Hoort erbij
17 sep 2012
40
0
0
Idd ;-), Maar nu geloof ik inmiddels dat het wel goed zit. Wel kudos voor Verotronics voor de voortreffelijke service!
 

jpsystem

Actief
14 mrt 2012
135
1
18
Aah dat is mooi, dus nu even afwachten.

wat je xenon betreft zou het heel goed je ballast kunnen zijn, als deze niet meer goed is dan kan die soms ook uitvallen. Als het aan je lampen zou liggen dan zouden ze bij het starten moeite hebben, want lampen gaan vaak nooit uit wanneer deze eenmaal aan staan.
Moet ik helaas bestrijden, ik had er een kapot twee nieuwe op marktplaats gekocht, en daarvan viel er steeds een uit, na opnieuw uit en aan zetten deed deze het weer een tijd, totdat ik weer een bocht pakte, bleek uiteindelijk dat het contact achter in de lamp iets korter was dan in de orginele.