Meeting 15 Oktober 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Edit by admin: Gesloten, hier gaan we door: viewtopic.php?f=1&t=1941

Heren/dames,

Zoals jullie weten is de meeting van 15 oktober geannuleerd bij Van Dorst Breda.

We zoeken een nieuwe lokatie in de omgeving van Utrecht, dit omdat er vorige keer wat mensen klachten hadden over de ligging in het land.

In principe gaan we dit keer uit van een simpel samenkomen van forumleden, dus een grote parking zou voldoende zijn. Omdat we nu van een grote parking uit gaan, proberen we gewoon 15 oktober aan te houden. Het mooiste zou zijn als de auto's ruim geparkeerd kunnen worden zodat alle hoeken van de Lexussen goed bekeken kunnen worden.

Wie weet een goeie lokatie in de omgeving van Utrecht, waar er zo'n 50 auto's show waardig kunnen staan?




Gr. Koen
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Het audi forum gebruikt de AC bij de Meern veelvuldig.

[EDIT] net gecheckt, zij zullen er de 16e zijn [/EDIT]
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
de jaarbeurs :p

nee maar ik ben ook al vaker met een meeting bij het ac bij de meern geweest! zeker goed te doen maar dat was ergens in 2007 voor het laatst dus ik weet niet of er wat verandert is daaro..
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
probleem op zaterdagen is dat parkeerplaatsen vaak vol staan.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alor zei:
beter zondag dan, komt voor vele ook beter uit volgens mij.


Ok maar dan kan het niet op de parking waar eerder over gesproken werd, want dan staat de audi aanhang er. Of wij gaan gewoon vroeger daar staan ;)




gr. koen
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ik kan er helaas weinig over zeggen, omdat ik zelf niet al te vaak bij een audi meeting geweest ben, maar zij doen daar ook op zaterdagen tesamen komen. (elke 1e zaterdag en 3e zondag van de maand)
Audi aanhangers staan er dan vanaf ongeveer 13:00 uur.

Maar goed er zijn natuurlijk meerdere centraal gelegen plekken te vinden, ik denk wel dat het prettig is wanneer er een plek in de buurt is waar je even kan gaan zitten en een :smerig: of :food: kan doen.

Maar het moet natuurlijk wel jullie "eigen" plekkie zijn, welke lexus waardig is.. :p ;)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik heb wat zitten googlen en vond dit: Leusden, Carpool A28
Check maar even met google streetview, carpool utrecht intikken en dan vlakbij Amersfoort.




gr. koen
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
eff een vraagje want hoever wil je afwijken van utrecht?

ik ben wel eens een keertje bij reeuwijk een hap gegeten bij een wegrestaurant die had wel een flinke parkeerplaats
reeuwijkse hout langs de A12
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Qua ligging wel ok denk ik.


Ik hoor graag reacties van iedereen!




gr. koen
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Vlakbij Utrecht liggen de Maarsseveense plassen. In de zomer is het daar stikdruk (recreatiepark) waardoor er een mega parkeerterrein bij zit dat in Oktober vrijwel verlaten zal zijn.

Eten en drinken is daar dan weer lastig.
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
The Foodstrip langs de A2 voor Amsterdam heeft een ovaal als parking er komen veel meetings voor.
Kennlijk een goede plek als het regent duiken we de Ikea onder.

:rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
De maarseveense plassen is een goede optie denk ik, veel ruimte en vrij centraal gelegen. Meer mensen het hier mee eens of juist niet?

Qua eten/drinken zal je jezelf moeten voorzien. (als iemand een gas BBQ wil lenen zou dat uiteraard heel lekker/fijn zijn)




gr. koen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.