Meeting 15 Oktober 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ja dat is bij de eerder genoemde Ikea wel een voordeel, maarja ze zien ons aankomen bij de Ikea...



gr. koen
 

WoK

Hoort erbij
10 jan 2011
97
0
0
Wel iets uit de richting denk ik. Maar hier heb ik wel de connecties om het een en ander te regelen....
Dus als Enschede een optie is, hoor ik het graag van de LexusForum administratie ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Deze meeting is een kleinere :)Hoe had je het in gedachten?
 

WoK

Hoort erbij
10 jan 2011
97
0
0
Verschillende mogelijkheden.....
een audio toko, of wellicht gewoon bij de lexus dealert ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Lexus dealer, dat heeft wat meer voorbereiding nodig. Dat gaan we volgend jaar weer voorzichting proberen met een officielere meeting.

Het maakt mij verder niet uit, als het maar gezellig is en er een hoop leden komen :)

Wie voelt er iets voor Enschede?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Zoals gezegd, afstand maakt me niet zoveel uit.

Als het maar gezellig is. Dus, count me in :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
nou is Enschede wel een pittig eind maar als het gezellig wordt ben ik er wel voor in! :)
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Waarvoor rijden we dan precies naar Enschede? Om daar vervolgens ook op een parkeerterrein te staan is het mij te ver.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Enschede is moeilijk te bereiken. Alleen via 2baans volgens mij.

Ander alternatief: Parkeerplaats Mc Donalds Lelystad. Kunnen de auto's mooi staan en er is gelegenheid tot koffie, toilet en eten. En de ligging is centraal.

Boudewijn
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
das wel een goede! daar ben ik van het weekend nog geweest! maar die parkeerplaats was niet al te groot toch boudi?
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Je hebt daar de parkeerplaats naast de Mc en daarvoor heb je tientallen plaatsen waar we echt een heleboel auto's kwijt kunnen :)

En we maken wel de blits natuurlijk want de hele dag rijden er mensen af en aan haha
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Persoonlijk denk ik ook dat zondag beter is. Ok, ik heb deze locaties gehoord:

- Mc Donalds Lelystad
- Enschede
- A/C Maarssen (16 oktober wordt moeilijk omdat Audi er dan een meeting heeft. Misschien kunnen we erbij ;) )

Data: 15 of 16 oktober. Jongens, geef je voorkeur aan! ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
16 oktober Mac Lelystad zal wel ideaal zijn qua afstand voor wij noorderlingen
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik ben ook voor Lelystad, puur voor de ligging in ons natte landje. Op zich is de zondag wat mij betreft ook geen probleem maar inderdaad voor de sporters en de mogelijk kerk gangers is dit niet zo handig. Maar zoals ik zei maakt mij dat niet uit, ik doe aan beide niet....




gr. koen
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Eigenlijk maakt het mij niets uit.
Zaterdag, Zondag, Den-Helder of Maastricht.

Het is volgens mij toch onmogelijk om het een ieder naar hun zin te maken, de 1 kan niet op zondag en een ander zal de afstand een bezwaar vinden.

Zo vind ik het weer belangrijk dat er op een of andere manier iets overdekt is, want er is natuurlijk een redelijke kans dat het in Oktober regent ( alhoewel je zou zeggen dat dat zo langzamerhand wel op moet zijn )

ik hoor wel waar het wordt en zal er zeker zijn
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
niet omdat ik uit ensche kom maar dan kunne we wel leden uit duitsland van loc naar ons toe trekken en die hebben ook weer tips en trucs hoe meer lex hoe beter lijkt me tog loc = lexus owner club ,onze belgische vrienden zouden via duitsland kunnen rijden dan ben je er ook nog wel een x , maar voor de rest maakt het mij ook nie zoveel uit waar het dan gehouden word maar breda heb ik gezien dus daar pas ik voor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.