Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wel iets uit de richting denk ik. Maar hier heb ik wel de connecties om het een en ander te regelen....
Dus als Enschede een optie is, hoor ik het graag van de LexusForum administratie
Enschede is moeilijk te bereiken. Alleen via 2baans volgens mij.
Ander alternatief: Parkeerplaats Mc Donalds Lelystad. Kunnen de auto's mooi staan en er is gelegenheid tot koffie, toilet en eten. En de ligging is centraal.
Ik ben ook voor Lelystad, puur voor de ligging in ons natte landje. Op zich is de zondag wat mij betreft ook geen probleem maar inderdaad voor de sporters en de mogelijk kerk gangers is dit niet zo handig. Maar zoals ik zei maakt mij dat niet uit, ik doe aan beide niet....
Eigenlijk maakt het mij niets uit.
Zaterdag, Zondag, Den-Helder of Maastricht.
Het is volgens mij toch onmogelijk om het een ieder naar hun zin te maken, de 1 kan niet op zondag en een ander zal de afstand een bezwaar vinden.
Zo vind ik het weer belangrijk dat er op een of andere manier iets overdekt is, want er is natuurlijk een redelijke kans dat het in Oktober regent ( alhoewel je zou zeggen dat dat zo langzamerhand wel op moet zijn )
niet omdat ik uit ensche kom maar dan kunne we wel leden uit duitsland van loc naar ons toe trekken en die hebben ook weer tips en trucs hoe meer lex hoe beter lijkt me tog loc = lexus owner club ,onze belgische vrienden zouden via duitsland kunnen rijden dan ben je er ook nog wel een x , maar voor de rest maakt het mij ook nie zoveel uit waar het dan gehouden word maar breda heb ik gezien dus daar pas ik voor