Meeting van 28-05-2011

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Bedankt boudi!

Oproep!!!!

Jongens, zouden jullie de foto op een resolutie van minimaal 1600 naar het email adres van lexusforum willen sturen? info (at) lexusforum.nl dan kan ik deze verzamelen en online plaatsen!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alan zei:
Het was zeker gezellig!!!

We zullen ons best doen om het nog leuker en gezelliger te maken voor de volgende meeting. Ik denk dat het ergens eind juli/aug gaat worden.



Meeting in Lelystad, bij Aviadrome (vliegveld, museum).

Ideetje?
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
................volgende
 

Bijlagen

  • DSC_1790.jpg
    DSC_1790.jpg
    144,8 KB · Weergaven: 49
  • DSC_1794.jpg
    DSC_1794.jpg
    142,9 KB · Weergaven: 51
  • DSC_1795.jpg
    DSC_1795.jpg
    167,1 KB · Weergaven: 49

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
:neutral: :neutral: :neutral: heren heren, hebben jullie de nederlandse wegen weer onveilig gemaakt, laat Koo de Speen het maar niet horen, ligt ie de volgende keer in de bosjes bij een meeting met een lasergun,.......... :D :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
blue-eyes zei:
Hube zei:
[quote="blue-eyes":dridwz43]
Net thuis gekomen, even een snelle hap bij de friettent gedaan. Terugreis ging een stuk rapper dan de heenreis :)
Goh! Zeker dat laatste stuk ;) :D


Yep. De eerste keer dat je het gas intrapte liep ik iets, iets in (in zijn 5), de tweede maal stond ie in de 6. Toen liep je weg. Ik had moeten terugschakelen :)

Conclusie: gechipte IS220D is gelijkwaardig aan een standaard IS250. Laat die uitlaat etc. maar zitten Hube :D


p.s. Ik ga een keer in Dld. kijken, toen we stopten had ik nog fors toerental over. Ben benieuwd wat de top is.[/quote:dridwz43]
Ik wilde niet het risico nemen dat wij een meneer in een blauw pak tegen kwamen, kon ook nog wel even doortrekken, maar de bereikte snelheid was hoog zat ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hey Mario! Nee hoor, we wilden gewoon eens zien of we aan elkaar gewaagd waren, en dat waren we :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
[quote:dt5mrmra][quote:dt5mrmra]Goh! Zeker dat laatste stuk ;) :D


Yep. De eerste keer dat je het gas intrapte liep ik iets, iets in (in zijn 5), de tweede maal stond ie in de 6. Toen liep je weg. Ik had moeten terugschakelen :)

Conclusie: gechipte IS220D is gelijkwaardig aan een standaard IS250. Laat die uitlaat etc. maar zitten Hube :D


p.s. Ik ga een keer in Dld. kijken, toen we stopten had ik nog fors toerental over. Ben benieuwd wat de top is.[/quote:dt5mrmra]
Ik wilde niet het risico nemen dat wij een meneer in een blauw pak tegen kwamen, kon ook nog wel even doortrekken, maar de bereikte snelheid was hoog zat ;)[/quote:dt5mrmra]

hahaha ach ja ik denk dat topsnelheid ook vergelijkbaar is, maar eigenlijk zou je een is250 schakel en is220d chipped moeten vergelijken, want de schakel heeft iets beter bakverhoudingen.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Wie wat hoe mystery guest?

Die heb ik gemist. Ik was nog wel naar voren gelopen, maar ben blijven hangen bij de IS200 met de "Supra" motor.





@gewoonmario: je maakte wel het meeste kabaal :D
Idd, daar viel nog wel mee, dat is een link stukje. Als je Almere uit bent, tussen Almere en Lelystad kan je redelijk veilig EVEN planken. Daar wordt niet gecontroleert, behalve bij de benzine pomp. Daarna is het weer OK.

Evenals na Lelystad noord (na de 2 viaducten) tot de ketelbrug. Rustig, overzichtelijk en geen controles. Maar beter is naar Dld. te gaan.

@Hube: we zijn gewoon kleine jongens :D . En idd, gelijkwaardig. Wie had dat gedacht, een vieze stinkende lawaaimakende roetmonster houd een soepele race 6 cylinder bij :p
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
ROY zei:
ik vond het ook een hele leuke meeting was de 1e keer
dat ik bij een lexus meeting was heb niet met iedereen kunne
kennis maken was te druk om de auto,s te bewonderen.
leuk om met je kennis gemaakt te hebben koen.
mag je hier ook de foto,s plaatsen?

grt roy


Eensgelijks, iemand een Lexus inpraten is natuurlijk leuk!

Ik heb ook teveel auto's en mensen gezien, ik heb nog niet eens de helft gesproken denk ik.



gr. koen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nou, ik kan het hier niet uploaden... ben op photobucket aan het uploaden...