boudi zei:Heb ik toch een leuke verrassing voor je deze ochtendkwp zei:Ik vind het wel jammer dat het sexy kontje van mijn auto nergens op de foto staat :neutral:
suwie zei:heeft er iemand toevallig een foto van mijn auto in orgineel formaat om avatar van temaken
mlcoolj zei:Mooi detail Joop!
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
van wat merk is die einddemper kan je dat te weten komen en waar je ze kan kope :dblue-eyes zei:bakker zei:wie was de gene op de meting met zij zwarte carbon motorkap en zen zware uitlaat
dat uitlaatje zou ik ook willen kopen
kan iemand wie het is ?
grtz dieter
Dat was onze vriend uit Almere
Die komt nog wel online met foto's.
Leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Veel geleerd ook, veel nieuwe kennissen opgedaan.
Net thuis gekomen, even een snelle hap bij de friettent gedaan. Terugreis ging een stuk rapper dan de heenreis
Deze van Wil is wel heel gaaf!Joop zei:beloofde foto's zijn er wel nie zoveel en het meeste was de voorpret, en vooral niet vergeten de deukendokter in aktie
collega's op de snelweg
bakker zei:van wat merk is die einddemper kan je dat te weten komen en waar je ze kan kope :dblue-eyes zei:bakker zei:wie was de gene op de meting met zij zwarte carbon motorkap en zen zware uitlaat
dat uitlaatje zou ik ook willen kopen
kan iemand wie het is ?
grtz dieter
Dat was onze vriend uit Almere
Die komt nog wel online met foto's.
Leuke dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar! Veel geleerd ook, veel nieuwe kennissen
opgedaan.
Hey dat was ik
De uitlaat Is van meganracing en is het catback system
Ik heb hem laten invliegen door showoff want de boot duurde te lang
Later
Net thuis gekomen, even een snelle hap bij de friettent gedaan. Terugreis ging een stuk rapper dan de heenreis
grtz dieter
Green zei:Ik zag dat Ad ook was langsgekomen met zijn 1jzgte.