Meeting van 28-05-2011

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Van wie was die grijze lage gs300, weet iemand wat voor verlaging hij erop had? Leek wel op veren..
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Die bedoel ik idd, maar je hebt t wel helemaal verkeerd ja haha.. Die van Erick heeft wel bc, deze volgens mij veren.. Maar weet niet wat voorn..
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nee, volgens mij zit ie ook op coils... maar vraag Erick maar voor de zekerheid...

@ boudi.. je hebt 1 niet genoemd.. de dame in de Porsche! :D
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Zo dan, leuke foto's, wat een verschillende en mooie auto's allemaal! Maar inderdaad, helemaal geen CT gekomen? Nou ja! De snelst groeiende sectie van dit forum stuurt niet 1 vertegenwoordiger!? Boe!!! :p
 

BartNL

Hoort erbij
3 apr 2011
40
0
0
SPfreaks zei:
De snelst groeiende sectie van dit forum stuurt niet 1 vertegenwoordiger!? Boe!!! :p
ja de meesten (ik dus ook) posten nog in het topic over de te late uitlevering ;)
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
mlcoolj zei:
@ boudi.. je hebt 1 niet genoemd.. de dame in de Porsche! :D

Ja inderdaad! Wat een chica man!!! Helemaal alleen in zo'n blitse bak!!!! Lekker hoor haha :rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahahahaha en ik keek al in de spiegel en zag dat jullie best lang ernaast bleven hangen hahahahaha.. Best gaaf om samen terug te rijden.. cruise op 140 (na de mac dan) en gaan!
 

ROY

Hoort erbij
16 mei 2011
44
0
6

zo eindelijk ff tijd om te foto,s te plaatsen
nogmaals vond het een super leuke meeting
veel plezier met de foto,s







 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey,

Meeting was egt super. Sorry dat ik wat eerder weg was maar wilde tog nog graag me nieuwe uitlaat (bedankt Alan) en me Xenon inbouwen.

Huib, showoff imports en andere die dit moois hebben geregeld.... BEDANKT :hi:

Was mooi om al de auto bij elkaar te zien en de gezichten is bij de auto's tegen te komen. Heb jammer genoeg alleen nog niet iedereen gezien of gesproken. :neutral:

Volgende x maybe wel een idee om de namen bij de auto's te plakken ja met de avatar. Lijkt me ook een goed idee.
Ben alleen bang dat we een grotere ruimte nodig gaan hebben.

Oja mijn auto mag gewoon met kenteken hoor ik heb hier nog een foto na het onderhangen van me nieuwe aanwinst, ene wat een geluid... beschaaft en lekker zwaar :D

Gr IMG_0085 mail.jpg
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
BartNL zei:
SPfreaks zei:
De snelst groeiende sectie van dit forum stuurt niet 1 vertegenwoordiger!? Boe!!! :p
ja de meesten (ik dus ook) posten nog in het topic over de te late uitlevering ;)
[gezicht als boer met kiespijn]Ja ik ook hoor, daarom miste ik deze meeting ook.[/gezicht als boer met kiespijn]
Maar er zijn wel al een aantal CT-rijders actief op het forum ook, maar ja, die zullen wel niet gekund hebben. Volgende keer beter!
 

ROY

Hoort erbij
16 mei 2011
44
0
6
ik had hoop gehoopt om de ct 200 h te zien
ik heb er wel al mee gereden moet zeggen
rijd onwijs goed.tja ik ben ook eerder weg gegaan
als dat ik had verwacht volgende keer beter
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
GS300 zei:
Van wie was die grijze lage gs300, weet iemand wat voor verlaging hij erop had? Leek wel op veren..

Die GS staat op mijn oude set up alleen heeft Jim er nog een ring vanaf geslepen om op de juiste hoogte te komen.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey Hube,

Heb ook proberen wat te filmen maar de harde wind heeft nogal wat roet int eten gegooit.
zit veel windruis door de filmpjes. zal nog is wat proberen alst niet zo hard waait. :(

Dit is niet veel wat ik heb om te posten :roll:

Je horen en zien er nog van :D

Gr Ro
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Geen probleem Rowi, ik hoor hem wel :) Zet anders gewoon op youtube en dat posten wji het wel, misschien leuk om als compilatie te gebruiken met een muziek achtergrond :)
 

robert

Nieuw hier
9 apr 2011
23
0
0
superrrrrrrrrrr geslaagd het was een donders mooie dag ik miste alleen nog een RX en CT die zien we mischien wel op de volgende meeting.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
We miste wel meer modelen hoor. Wat dacht je van een 1ste en 2nd gen SC. Misschien een verdwaalde LX en een 1ste gen ES.