Merchandise, LexusForum

Status
Niet open voor verdere reacties.

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Hallo Allemaal,

In het topic : Nieuw Thema LexusForum
Is er al sprake geweest over raam-stikkers en kentekenplaat houders.

Nou is mijn vraag hoe staat het ermee?
Nu er een stichting is, moeten we, vind ik, ons ook gaan onderscheiden/ elkaar kunnen herkennen.

:D :D :rulez: :worship:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Logo is veranderd, net aan het uploaden geweest. Ik weet nog niet of ik er helemaal gelukkig mee ben, maar dat zijn details. Dus die kunnen we nog wel wijzigen.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik kon laatst al 5 gratis kentekenplaten laten maken dus deze heb ik ook laat maken.
die ligt alvast op de hoedenplank :p

 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
KWP is er mee bezig

kentekenplaathouders worden op dit moment proefdrukken van gemaakt, daarna zal er een partij van de definitieve versie worden aangemaakt. :rulez:
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Het gaat om plaat houders he, de kunststof rand zegmaar, wel gaaf om jouw unieke plaat in te doen natuurlijk!

Komende week ga ik opdracht geven om een proefdruk te maken, vervolgens gaan we kijken of dit naar wens is. Zo ja, worden er meer gemaakt. Er gaat nog wel wat tijd overheen dus. Maar bij de volgende meeting zullen ze wel te koop zijn neem ik aan.




gr. koen
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Owkee, cool ben benieuwd. Plaats je meteen foto's? En wat is het nou geworden? Tot nu toe dan?
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
KWP zei:
Het gaat om plaat houders he, de kunststof rand zegmaar, wel gaaf om jouw unieke plaat in te doen natuurlijk!

Komende week ga ik opdracht geven om een proefdruk te maken, vervolgens gaan we kijken of dit naar wens is. Zo ja, worden er meer gemaakt. Er gaat nog wel wat tijd overheen dus. Maar bij de volgende meeting zullen ze wel te koop zijn neem ik aan.




gr. koen

ah oke op die manier! ook mooi! dat is tenminste te zien op de weg als er eentje achter je zit!
ik heb die plaat nu op de hoedeplank liggen maar dat zie je niet echt goed op de weg daar moet ik nog wat op verzinnen!
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik heb het afgelopen week erg druk gehad en eigenlijk ook geen erg meer in de houders gehad. Maar ik zal morgen eens gaan bellen want ik heb nog niks gehoord...



gr. koen
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Mag zo'n houder ook op een Chevy Sparky geplaatst worden? :mrgreen:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.