Merchandise, LexusForum

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik had laatst polos voor het team gekocht. deze vielen zwaar tegen. Logo moet geborduurd worden anders ziet het er gewoon niet uit. Ook de kwaliteit van de polos laat bij veel drukkerijen te wensen over. Daarnaast kloppen de maten vaak niet. Het shirt waar ik in rondliep was een L en nog steeds vet oversized. de enige bij wie het goed paste was Mike en hij had een xl, terwijl hij normaal minimaal xxl moet hebben.

Ik denk zelf echt een paar keer na voor ik op een groter volume aan polos begin. In dat opzicht zijn petjes, pennen, sleutelhangers etc. veiliger.
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Hube misschien een idee spreek af dat elk forumlid een polo koopt van een bekend merk b.v. Lacoste in ??n kleur dan hoef je alleen badges te bestellen het opstikken kan elk lid laten doen bij een brei/naaiwinkel in eigen dorp of stad (kosten ? 6=) :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Als jij een paar duizend euro doneert regelen we dat voor je ;)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
haha.... als ik dat tog is had;) heb me centjes nodig voor me nieuwe airco:(
Maare zo'n opdruk om zelf op een shirt te plakken is wel leuk
 

nnjong

Actief
16 jul 2012
155
0
0
Heb wel een goed idee. Wie kent mijn lexus logo's wat in de deuren zitten en op de grond schijnen?
Die kan ik op maat laten maken met een eigen logo. Hiervoor heb ik dan wel minimaal 20 gegadigden nodig, maar dan gaan de setjes wel ?100,- kosten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.