Metalfreak

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
Hallo iedereen,

zal me even voorstellen: Ik ben 29 jaar en woon in Limburg en ben eigenlijk op zoek naar een leuke Lexus IS200 wegens een nieuwe baan en het inleveren van de auto van de zaak. (VW Polo, nee, dat was niet mijn eigen keuze...) Ik zoek iets sportiefs, maar wat ook nog enigszins comfortabel is en dan lijkt een IS200 me een goeie keuze.

Heb jarenlang gesleuteld aan Honda's. Heb twee Honda CRX-en ED9 gehad en daar altijd veel aan gedaan. De laatste die ik had, heb ik destijds gekocht met motorschade en daar heb ik vervolgens het motorblok van vervangen. Ik heb altijd genoten van het directe en snelle gevoel van die auto's, maar je wordt wat ouder en dan wil je natuurlijk ook wat comfort. In mijn familie heerst er een behoorlijk Toyota-virus, bijna elke oom en tante bezitten er wel een. Van een Prius tot een MR2 en Celica. Een Lexus sluit daar natuurlijk prima bij aan...
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum! :)

inderdaad een mooie keus de IS200! veel plezier ermee!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum. Succes met het zoeken naar een geschikte IS200.
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
hey hey welkom,

ik weet niet precies aan wat voor prijs klasse je zit te denken, maar er zijn vele mooi lexus is200 te koop.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
En inmiddels heb ik er een gevonden, een zwarte IS200 Sport met weinig kilometers, alle onderhoudsboekjes e.d. Alleen behoorlijk verweerde velgen, maar daar zijn oplossingen voor. Over zo'n twee weken wordt 'ie geleverd. Ik ben happy :D
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf van je IS200! Wat zijn er veel mensen die van een Honda overstappen naar een IS200...

Enne, we willen graag foto's zien!
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Waar in Limburg woon je trouwens? Kan ik opletten of ik je tegenkom. Zo vaak zie je geen IS hier.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
D-Per4mance zei:
Welkom en gefeliciteerd met de aanschaf van je IS200! Wat zijn er veel mensen die van een Honda overstappen naar een IS200...

Enne, we willen graag foto's zien!

Die foto's komen nog, maar heb 'm nog niet he ;) Nou, vooruit, 1 telefoonfoto dan:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Tja, de stap van Honda naar Toyota/Lexus vind ik zelf zo groot niet. toch allebei Japans en sportief he. Ik rij nu al (zakelijk) veel te lang in een Polo, da's echt een 14 in een dozijnauto. Als je uitstapt ben je alweer vergeten waar je in hebt gereden, prima auto voor mensen die van A naar B willen komen en niets om auto's geven, maar je hebt er totaal geen gevoel bij.

En ik zie trouwens dat je ook nog in de buurt woont, aangezien hier hetzelfde kengetal geldt ;)
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
D-Per4mance zei:
Waar in Limburg woon je trouwens? Kan ik opletten of ik je tegenkom. Zo vaak zie je geen IS hier.


Ow hehe, was net mijn post aan het maken. Woon zelf in Swalmen.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Metalfreak zei:
D-Per4mance zei:
Waar in Limburg woon je trouwens? Kan ik opletten of ik je tegenkom. Zo vaak zie je geen IS hier.


Ow hehe, was net mijn post aan het maken. Woon zelf in Swalmen.

Dan gaan we elkaar vast nog wel eens tegenkomen! Ik kom uit Roermond... Zwarte IS is dik trouwens!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
D-Per4mance zei:
Metalfreak zei:
[quote="D-Per4mance":3dn1ejim]Waar in Limburg woon je trouwens? Kan ik opletten of ik je tegenkom. Zo vaak zie je geen IS hier.


Ow hehe, was net mijn post aan het maken. Woon zelf in Swalmen.

Dan gaan we elkaar vast nog wel eens tegenkomen! Ik kom uit Roermond... Zwarte IS is dik trouwens![/quote:3dn1ejim]

Ah, nice! Daar ben ik ook zeer regelmatig te vinden. ;)