Metalfreak

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Heb jij nogal blauwe xenon in je nieuwe IS? Zo ja, dan ben ik jou net tegengekomen bij de rotonde bij dennemarken. Zag je te laat om te zwaaien...
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
D-Per4mance zei:
Heb jij nogal blauwe xenon in je nieuwe IS? Zo ja, dan ben ik jou net tegengekomen bij de rotonde bij dennemarken. Zag je te laat om te zwaaien...

Ja hehe, ik zag je net inderdaad, ik zwaaide nog ;)

Die blauwe lampen storen me inderdaad nu al en die ga ik dus ook vervangen. Volgens mij is het geen xenon, maar lampjes die het laten lijken op xenon, waardoor alles eruit ziet alsof het groen is...


Vandaag dus de auto opgehaald! Wat een heerlijke auto is die Lexus IS toch :D
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Je Lex zag er nice uit wat ik zo snel kon zien in het langsrijden. Interesse om samen een shootje te doen? Combineert wel mooi een zwarte en een zilveren.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
D-Per4mance zei:
Je Lex zag er nice uit wat ik zo snel kon zien in het langsrijden. Interesse om samen een shootje te doen? Combineert wel mooi een zwarte en een zilveren.

Hey, ja, dat lijkt me wel leuk eigenlijk. Moet je alleen even de velgen bijwerken in photoshop. Da's namelijk het enige dat werk nodig heeft, maar da's voor na de winter.
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
nette lex hoor!! ik zal eens wat vaker beter opletten of ik jullie zie rijden! ik ben regelmatig in de omgeving van roermond te vinden!!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
Thanks! Zal een keer wat meer foto's maken als het weer licht is en een beetje goed weer.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Proficiat met je Lexus.

Wat ik wel jammer vind is dat ik langs deze weg moet vernemen dat je geen interesse meer hebt in mijn IS200 terwijl je in je pb aan mij anders beloofd hebt.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
NIEKIS200 zei:
Proficiat met je Lexus.

Wat ik wel jammer vind is dat ik langs deze weg moet vernemen dat je geen interesse meer hebt in mijn IS200 terwijl je in je pb aan mij anders beloofd hebt.

Ow sorry daarvoor... In mijn enthousiasme was ik met drie dingen tegelijk bezig en deze was voor mij ook nog eens redelijk dichtbij te vinden, dus hoefde ik er niet eerst het halve land voor af, daarbij had een sport ook nog mijn voorkeur. Maar je hebt gelijk, het was netjes geweest als ik van even iets had laten weten. Mijn oprechte excuses!



Overigens vandaag een Xenon setje gekocht, morgen eens inbouwen. Ben benieuwd wat voor licht het geeft.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
De Lexus in wintertrim:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Via Marktplaats een goedkope set stalen velgen + nog erg goede winterbanden van een Toyota Auris kunnen vinden plus wieldoppen gekocht op de Motorshow in Essen. Ik ben klaar voor die "horrorwinter", maar ja, die laat nog wel even op zich wachten volgens mij...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahaha die wieldoppen zijn classic! Volgens mij is dit de eerste IS dat ik met wieldoppen zie
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
mlcoolj zei:
hahaha die wieldoppen zijn classic! Volgens mij is dit de eerste IS dat ik met wieldoppen zie

Ja hehe, ik zag ze liggen en vond dat de enige wieldoppen die nog enigszins acceptabel uitzagen. Voor 25 euro voor 4 wieldoppen kun je geen buil vallen natuurlijk ;)

Heb wel al eens een IS met stalen velgen gezien.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Beetje laat, maar welkom op het forum en mooie IS hoor! Ik vind die wieldoppen wel erg netjes staan :rulez:
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Grappige wieldoppen, maar toch jammer dat je de velg erdoorheen ziet. Niet mijn ding, maar moet toegeven dat je eerst even goed moet kijken, dus dat ze er wel goed uitzien.
:photo:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
j2jedi zei:
Grappige wieldoppen, maar toch jammer dat je de velg erdoorheen ziet. Niet mijn ding, maar moet toegeven dat je eerst even goed moet kijken, dus dat ze er wel goed uitzien.
:photo:


Ach, ik vind het in elk geval beter dan de "kijk-mij-eens-op-winterbanden-rijden" stalen velgen zonder wieldoppen.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Daar heb je absoluut gelijk in. ;)
Heb die "modetrent" nooit begrepen, vooral niet voor de net uitziende auto's. Vindt het zonde om zo lang zonder mooie velgen te rijden. In de landen met driekwartjaar sneeuw zie je dat volgens mij ook niet zoveel.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
Vanmorgen de velgen op gaan halen nadat ze opnieuw gepoedercoat zijn, zien er weer goed uit, wel een iets ander kleurtje dan voorheen, de gepolijste randen zijn nu gewoon in dezelfde structuur, maar ik ben er tevreden over. Nu nog de banen laten monteren.

Over die banden: toen ik de auto kocht stond deze op 225/45/17 banden, oftewel, deze zijn iets te hoog aangezien er standaard 215/45/17 op zit. Zijn er nog problemen waar ik daarmee tegenaan kan lopen?