Mijn eerste Lexus!!

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Hallo mijn naam is Twan ben 61 jaar, ik ga vanaf a.s. vrijdag 22 mei 2015 voor het eerst rijden met mijn Lexus CT200h Luxery Line, deze is van het jaar 2012. Hiervoor heb ik met heel veel plezier een Volvo V50 2,4 5 cilinder gereden. Ik heb lang zitten dubben wat de opvolger zou moeten worden, een Volvo V40 diesel of de Lexus CT200h uiteindelijk heb ik voor de Lexus gekozen, deze kwam in beeld en is erg lux uitgevoerd. Zo heeft deze Adaptieve Cruise Controle en een standkachel en natuurlijk de luxe accesoires van de Luxury Line.
Ik ben erg benieuwd hoe deze auto mij gaat bevallen.
Groet Twan
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Welkom op het Lexus forum TwaMu en veel plezier met de CT200h
En we zijn natuurlijk benieuwd naar de foto's
En er is binnenkort een meeting dus een win win situatie zou ik zo zeggen.
:p
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
klinkt goed. Luxe uitvoering!! Laat je eerste ervaringen weten!:thumbsup:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom Twan! Heel veel fijne kms gewenst met jouw nieuwe aanwinst!
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Wees welkom Twan! En ook een fietsendrager achterop denk ik? U bent een fanatiek klimmer?
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
@Lacor,

Ja,inderdaad een fietsendrager achterop, ik ben de laatste paar jaar fanatiek aan het mountainbiken en ga 4 juni a.s. de Alpe d'Huez fietsen voor de actie van het KWF Alpe d'HuZes.
Dan kan ik gelijk de Lexus CT eens goed aan de tand voelen en eens kijken hoe hij het doet in de Alpen.
Mijn actie pagina bij Alpe d'HuZes vindt je hier http://deelnemers.opgevenisgeenoptie.nl/acties/twanmulder/twan-mulder/ schroom niet om hier eens te kijken en misschien wel sponsoren. :)
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Vorige week heeft mijn vrouwelijke collega het bericht gekregen dat ze baarmoederkanker heeft, eerder heb ik een collega verloren aan darmkanker.
We zijn het er allemaal overeens dat het een verschrikkelijke ziekte is.
Ik denk dat iedereen er wel direct of indirect mee te maken heeft.
Fijn te lezen dat het nog steeds goed gaat na je operatie.
Succes met het bereiken van je doel !
 
  • Leuk
Waarderingen: TwaMu

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Welkom Twan! Heb vorig jaar zomer ook een chemotherapie gehad. Ben de zomermaanden, deels thuis en deels in het ziekenhuis, doorgekomen met een i-pad en heel veel Lexus-sites. Informatie vergaren over een IS250 en op zoek naar een die mij beviel. Is dus gelukt. Geniet van het leven!
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
henkyap, ik hoop dat het nu met jou ook helemaal goed gaat en idd geniet van het leven!! Het is al kort genoeg. Veel veilige kilometers in goede gezondheid gewenst.
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Gaat met mij ook goed. Wens iedereen hetzelfde. Zit nu achter me laptop te genieten. Als ik nu naar buiten kijk, heb ik me daar een mooi uitzicht! Het prachtige lijnenspel van mijn IS
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
mvraamsdonkIS300, heel veel sterkte gewenst voor je collega. Hopelijk komt ze er goed doorheen, die rot ziekte kom je veel te vaak tegen in je omgeving. Ik was er gelukkig op tijd bij en ben erg blij dat ik er zo van af kom, dat is dan ook de reden dat ik de Alpe d'huzes ga doen.
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
No Title

Hier is de eerste foto.
 

Bijlagen

  • photo3656.jpg
    photo3656.jpg
    266,4 KB · Weergaven: 37

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
No Title

Nu drie dagen de Lexus CT200h in bezit, wat een geweldige auto. Mijn zoon die nogal een audiofreak is sloeg zowat stijl achterover toen hij het geluid van de Mark Levinson hoorde, "Dit zit toch niet standaard in een auto, dit is meer kwaliteit dan wat de meeste mensen in huis hebben staan" was zijn reactie.
Ben erg tevereden over de prestatie's van de auto, wel even uitvinden hoe alles werkt, maar het wijst zich op de meeste punten vanzelf wel.
Over een week vertrekken we naar Alpe d"Huez ben benieuwd hoe zuinig hij is op de lange afstand en in de bergen.
 

Bijlagen

  • photo3658.jpg
    photo3658.jpg
    487,2 KB · Weergaven: 34

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
mooi zwart !
ziet er als nieuw uit :thumbsup:
is ook maar 3 jaartje oud natuurlijk , heel veel plezier ermee en hij rijdt vast heerlijk naar Frankrijk toe