Mijn eerste Lexus!!

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Netjes hoor, proficiat en veel plezier ermee :thumbsup:

@MadMax;
Ziet er netjes uit en wat grappig dat lichtgevende Lexus bij het in stappen.
Op Ebay kwam ik nog wel eens illuminated scuff plates tegen, best chique zoiets. Niks voor jou?
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Hoi Twan.

Welkom hier.
Veel plezier van je nieuwe aanwinst en succes met de Alpe d'HuZes. :rulez:
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Bedankt allemaal voor jullie leuke, spontane en mooie reactie's.:rulez::eyes::D
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Nu een maand later, nog steeds erg tevreden over mijn Lexus CT200H LL, ben er inmiddels mee naar Frankrijk geweest en daar met de fiets twee keer de Alpe d'HuZes opgefietst en een keer of drie met de auto naar boven en beneden geweest, daar in de omgeving nog enkele bergritten gemaakt. Gemiddeld brandstofverbruik was erg gunstig 1 op 19,8 km. Dit komt mede door gebruik van de Adaptieve Cruise Controle, wat is dat geweldig zeg. Deze heeft me ook een enkele keer van een aanrijding behoed, want die Fransen rijden als idioten.
Een puntje van kritiek is misschien de navigatie, deze is niet helemaal up to date, de versie die ik heb is van 2013-2014, ik heb begrepen dat er inmiddels al versie 2015-2016 is. Hier moet ik nog mee in onderhandeling met de dealer.
Ik moet wel erg wennen aan dit navigatie systeem, je moet de gemeente invoeren i.p.v. de plaats, of ik doe iets niet goed. Voorbeeld, ik moest naar Broek op Langedijk, dit was niet te vinden als plaats(stad) toen ik Broek op Langedijk binnenreed zag ik op het bord staan "Gemeente Langedijk" nadat ik "Langedijk" had ingevoerd kon ik wel de straat vinden, beetje vreemd vind ik.
Maar verder nog geen moment spijt van deze aanschaf.
Groet,
Twan.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Twan, welkom.... En troost je, iemand met een Lexus is nooit de weg kwijt.... Hooguit aan het ontdekken.
Daarnaast weet alleen een Lexus eigenaar het verschil tussen wennen en verwennen, het eerste doen ze nooit en het laatste altijd.

Btw top prestatie, 👏
 

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Nu een maand later, nog steeds erg tevreden over mijn Lexus CT200H LL, ben er inmiddels mee naar Frankrijk geweest en daar met de fiets twee keer de Alpe d'HuZes opgefietst en een keer of drie met de auto naar boven en beneden geweest, daar in de omgeving nog enkele bergritten gemaakt. Gemiddeld brandstofverbruik was erg gunstig 1 op 19,8 km. Dit komt mede door gebruik van de Adaptieve Cruise Controle, wat is dat geweldig zeg. Deze heeft me ook een enkele keer van een aanrijding behoed, want die Fransen rijden als idioten.
Een puntje van kritiek is misschien de navigatie, deze is niet helemaal up to date, de versie die ik heb is van 2013-2014, ik heb begrepen dat er inmiddels al versie 2015-2016 is. Hier moet ik nog mee in onderhandeling met de dealer.
Ik moet wel erg wennen aan dit navigatie systeem, je moet de gemeente invoeren i.p.v. de plaats, of ik doe iets niet goed. Voorbeeld, ik moest naar Broek op Langedijk, dit was niet te vinden als plaats(stad) toen ik Broek op Langedijk binnenreed zag ik op het bord staan "Gemeente Langedijk" nadat ik "Langedijk" had ingevoerd kon ik wel de straat vinden, beetje vreemd vind ik.
Maar verder nog geen moment spijt van deze aanschaf.

Groet,
Twan.

Zo had ik ook iets leuks bij de Lexus dealer. Tijdens de demo van het navi systeem werd er gebruik gemaakt van spraakcommando's. Bij de opdracht: 'ik heb honger', verschenen alle restaurants inclusief hamburgerketens in de nabijheid van het voertuig..........🍗