Mijn IS 200 foto's wassen :)

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Hallo allemaal,

Ik ben Joris De Bruyn, wonende in Belgi?,Vlaams-Brabant.
Ik rij nu al bijna 3 jaar met een Lexus IS 200

Dit is het lijstje dat ik veranderd heb aan mijn auto:

Exterieur:
Verlagingskit van Koni (gele versie)
Verlagingsveren van H&R
Xenon koplampen
kleinere antenne
Velgen AEZ Tidore black 17"
Uitlaat: Skytune exhaust system

Interieur:
ICE install:
Versterker Caliber CA2000d pro
Subwoofer: Soundstream SPL 15
Condensator 1 Farad
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Re: mijn IS 200

Danku voor de positieve reactie! :D

Ja die verlaging heeft hem helemaal veranderd, betere wegligging en veel beter contact in het stuur met de baan.
Zoals je kan zien op de foto's voor verlaging 'zweefden' de velgen een beetje en nu zitten ze mooi.

Ik had nog gedacht aan een schroefkit, maar uiteindelijk terug gekomen op mijn beslissing!
De Koni's zijn van kwaliteit veel beter en een Lexus verdient alleen het beste :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: mijn IS 200

welkom Joris! Mooie IS heb je, ziet er leuk uit zo met die mods! wat ben je er nog verder mee van plan? Toch aardig wat forumleden uit Belgie de laatste tijd! :rulez:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: mijn IS 200

Zo! je bent al weer aardig op weg. De auto ziet er goed verzorgd uit :rulez:
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
Re: mijn IS 200

:hi: ziet er goed uit dat verlagen moet ik ook snel gaan doen :rulez:
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Re: mijn IS 200

wat ben ik er nog mee van plan?
1) Ik ben op zoek naar US voorlampen (witte pinkers)
2) Mijn motorkap heeft geleden onder steenslag, ik zou hem graag eens opnieuw laten spuiten of een carbon steken (vind de originele nogal zwaar) ==> ik denk dat dat de reden is waarom de is200 'trager' is (de hele auto is te zwaar)