Mijn IS 200 foto's wassen :)

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Hallo allemaal,

Ik ben Joris De Bruyn, wonende in Belgi?,Vlaams-Brabant.
Ik rij nu al bijna 3 jaar met een Lexus IS 200

Dit is het lijstje dat ik veranderd heb aan mijn auto:

Exterieur:
Verlagingskit van Koni (gele versie)
Verlagingsveren van H&R
Xenon koplampen
kleinere antenne
Velgen AEZ Tidore black 17"
Uitlaat: Skytune exhaust system

Interieur:
ICE install:
Versterker Caliber CA2000d pro
Subwoofer: Soundstream SPL 15
Condensator 1 Farad
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Re: mijn IS 200

Danku voor de positieve reactie! :D

Ja die verlaging heeft hem helemaal veranderd, betere wegligging en veel beter contact in het stuur met de baan.
Zoals je kan zien op de foto's voor verlaging 'zweefden' de velgen een beetje en nu zitten ze mooi.

Ik had nog gedacht aan een schroefkit, maar uiteindelijk terug gekomen op mijn beslissing!
De Koni's zijn van kwaliteit veel beter en een Lexus verdient alleen het beste :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: mijn IS 200

welkom Joris! Mooie IS heb je, ziet er leuk uit zo met die mods! wat ben je er nog verder mee van plan? Toch aardig wat forumleden uit Belgie de laatste tijd! :rulez:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: mijn IS 200

Zo! je bent al weer aardig op weg. De auto ziet er goed verzorgd uit :rulez:
 

bas

Actief
15 jul 2010
190
0
0
Re: mijn IS 200

:hi: ziet er goed uit dat verlagen moet ik ook snel gaan doen :rulez:
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Re: mijn IS 200

wat ben ik er nog mee van plan?
1) Ik ben op zoek naar US voorlampen (witte pinkers)
2) Mijn motorkap heeft geleden onder steenslag, ik zou hem graag eens opnieuw laten spuiten of een carbon steken (vind de originele nogal zwaar) ==> ik denk dat dat de reden is waarom de is200 'trager' is (de hele auto is te zwaar)
3) Binnen een jaar of 2/3 zou ik me een nieuwe kopen. En dan begint het echte werk. (Ik ga de oude Is200 volledig strippen en al het overbodige gewicht eruit doen. + sparco zetels :D


Ja ik ben de laatste tijd het forum eens afgegaan en ik vind ook dat er meer en meer leden van Belgi? zijn.
Je zou eens een meet and greet moeten doen dicht bij de belgische grens ;)
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Re: mijn IS 200

Hey Joris, welkom hier. Wij kennen elkaar waarschijnlijk van op het Belgische Toyota forum ?
Mijn nickname daar is "Lexuske" maar ik heet Jurgen De Bruyne, onze naam lijkt dus ook op elkaar ?

Mooie 200 btw ! Maakt de Skytune niet te veel lawaai ?
Ik heb ook US koplampunits, wel niet vergeten dat je daarmee niet door de keuring geraakt.
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Re: mijn IS 200

@JDB: Juist, ik herinner het me dat je ook op dat forum zit. Dit forum leek me eerlijk gezegd iets mooier.
Ahzo, dat wist ik niet dat ze daarvoor lastig deden op de keuring. Ach ja, dan is dat een jaarlijkse bezigheid!

De skytune maakt zeker niet teveel lawaai, dat was 1 van mijn vereisten! Mooi, diep, ronkende tonen perfect wat ik zocht in een uitlaat :)
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
Re: mijn IS 200

hallo, kan het zijn dat ik u gezien heb in rotselaar ? zelfde kleur en hij reed nogal brusk door een bocht met een zware uitlaat roffel
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Re: mijn IS 200

Nee sorry, Rotselaar is een stad waar ik nooit kom.

En ik rij niet echt wild met mijn auto, ik wil niet dat er ongelukken gebeuren na zoveel tijd en moeite erin te steken :hockey:
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Re: mijn IS 200

ik zou graag eens jullie mening willen horen!!

Mijn plannen zijn als volgt:
Ik zou mijn koffer willen cleanen.
Zou ik er alles afhalen(lexus + is200 + logo) OF enkel (lexus + is200 en logo laten staan)
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Re: mijn IS 200

jorisvdedb zei:
ik zou graag eens jullie mening willen horen!!

Mijn plannen zijn als volgt:
Ik zou mijn koffer willen cleanen.
Zou ik er alles afhalen(lexus + is200 + logo) OF enkel (lexus + is200 en logo laten staan)

Ik zou alle logo's er af halen, mijn 200 had trouwens dezelfde kleur als de jouwe en ik haalde er ook alles af omdat ik dat lekker clean vond .
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik vind op zo'n donkere kleur dat een beetje chroom eigenlijk wel mooi is.

Daarom twijfel ik of ik het logo er ook zou af doen :roll:

Heb je nog een foto van de achterkant toen jij dat gedaan had?
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Leuk foto's van voor en na het wassen. Zo krijg je een forum wel vol. Het moet voor mij wel een beetje spannend blijven ons forum. En informatief. Auto wassen doe ik ook elke week en daar wordt mijn LS ook weer mooi van na de wasbeurt maar dat is het voordeel van wassen. :D
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Coordinator zei:
Leuk foto's van voor en na het wassen. Zo krijg je een forum wel vol. Het moet voor mij wel een beetje spannend blijven ons forum. En informatief. Auto wassen doe ik ook elke week en daar wordt mijn LS ook weer mooi van na de wasbeurt maar dat is het voordeel van wassen. :D

Heb mijn LS ook gewassen, helaas geen foto's
WAAR GAAT DIT EIGENLIJK OVER ?
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
hey Joris,
ik had een vraagje over je Skytune exhaust system, is dat een volledige lijn?
mvg,