Mijn IS 200 foto's wassen :)

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
@coordinator & henny: ik wou gewoon eens laten zien wat je met een beetje moeite en detailling kan bereiken dat is alles en sfeerfoto's zijn altijd leuk :)


@tjoljok: ik heb enkel de einddemper en een stuk van de uitlaatlijn vervangen (beetje roest)
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
No hard feelings maar ik moest een beetje lachen vandaar. Ik heb meer dan 15 jaar alle auto's gepoetst en opgeknapt voor mijn werk. En na het gedetaileerd poetsen krijg je als je het goed doet een mooie glimmende auto. Altijd goed. Mijn LS 400 krijgt in het voorjaar een Swissvax behandeling. Poetsen blijft iets leuks hebben. :D
 

Tjoljok

Actief
7 dec 2010
100
0
0
@tjoljok: ik heb enkel de einddemper en een stuk van de uitlaatlijn vervangen (beetje roest)[/quote]

heb je soms ook dat stuk vervangen waar die sensor inzit?
 

bakker

Actief
4 mei 2011
123
0
0
hallo,
ik rij namelijk ook met een lexus is200
maar ik had hier graag xnon lichten in gehad, waar kan ik aan geraken kan ik in de originele optiek een xnon lamp steken of moet ik een nieuwe optiek erin steken .

dieter,
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Bij deze nog eens mijn project van onder het stof halen.

Heb de laatste tijd enorm veel pech gehad met mijn Lexus en gezondheid (reden waarom ik niet kon komen naar de meeting) :(

- remmen + schijven laten vervangen bij Lexus (maken enorm veel lawaai nu!!) => word volgende week allemaal gratis vervangen
- nieuwe batterij
- ongeluk door waterplanning (kreeg geen controle meer over mijn stuur en ben tegen kleine boom gereden) => schade niet al te erg maar ja gezond is het niet! :worship:

Voor de rest verander ik niet veel meer aan de auto, hij is ondertussen 12 jaar oud.

Nog eens een toffe foto van een zalige auto:

 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik begrijp dat ik heb aangegeven dat ie mooi is? :)

Of welke reactie dan?

=======
Laat maar, ik moet niet werken en dit doen.
Je gave velgen :)
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Ja, je had gezegd dat je de velgen gaaf vond :)

Was al een tijdje niet meer op het forum geweest en heb het gisteren pas gelezen :p
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Ziezo, vandaag mijn auto terug gaan halen bij de Lexus garage.

Bleek dat de bescherming (ijzeren plaat rond de remmen) niet goed gemonteerd was na het installeren van de nieuwe remmen. Deze zijn kosteloos terug goed gezet en maakt geen irritant, luid lawaai meer! :D

De batterij is ook vervangen door een nieuwe (met de Toyota sticker uiteraard :p ).

Wel raar dat wanneer ik weinig of geen toeren/min maak, mijn batterijmetertje in het dashboard (en alle elektriciteit) steeds een dip kent tot mijn motor weer hogere toeren maakt.

Is dit wel normaal? Of moet ik me weer zorgen maken? :roll:
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Mooie wagen en die ook van een stuk meer persoonlijkheid en autokennis getuigt dan als die logohoeren met hun BMW 1 en 3's in Vlaanderen.

Welke kleur is dit eigenlijk?

Enige spijtige, is dat je de mooie OEM 5-spaaks hebt vervangen door aftermarket exemplaren. Dit doet afbreuk aan het stijlvolle van de wagen, maar dat is mijn mening.
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Hey bedankt :)

De voornaamste reden waarom ik mijn velgen verandert heb kwam doordat de andere helemaal versleten waren (lak begon af te pellen).

Heb me dan deze gekocht omdat ik een sportieve velg helemaal niet mis staan vind op zo'n auto.

De kleur is donkergrijs, beetje antraciet achtig
 

The Swede

Actief
16 jan 2012
176
0
0
Heeft die kleur ook een naam? (misschien kunnen andere forumgangers helpen)

Waarom je velgen niet laten refurbishen? De onze pelden ook en voor 60 Euro het stuk zijn die helemaal weer nieuw gezet.

Hebt ge die ouwe dingen trouwens nog liggen ? :D
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Weer een hap uit het budget!!

2 nieuwe banden na nog maar 20.000 km!!! Lang leve de verlaging :(
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
mlcoolj zei:
liepen ze aan ofzo?


Ik kan ook niet anders bedenken, of een slechte uitlijning?
Of goedkopere banden, anders dan de A-merken? Er zit veel kwaliteitsverschil tussen, met soms echt slechte banden.

Ik heb de mijne (IS serie 2) extreem verlaagd (voor zelfs meer dan 8 cm) en na 30.000 km nog steeds 5,5 mm profiel!
 

jorisvdedb

Hoort erbij
30 dec 2010
55
0
0
Binnenkant zit ik bijna op de draad...

Ik rij met Fulda banden rond, nu schakel ik over naar Uniroyal (beter in regenweer)