Om soms moedeloos van te worden...
Net nieuw op het forum, maar waarschijnlijk heeft u mij al wel eens in gebukte stand gespot. Ik ben namelijk degene die in weer en wind, regelmatig aan de kant van de weg, mijn Lexus staat op te tillen.
Ik ben benieuwd of iemand mij gericht kan vertellen wat er aan schort...Hier volgt mijn relaas....
Mijn LS400 zakt regelmatig door in de volgende gevallen...
1 ) Als ik met mijn auto schuin achteruit een trottoir ( zelfs heel voorzichtig afrijd. Binnen 10-20 seconden geheel aan achterkant doorgezakt.
2 ) Als ik met een normale tot hoge snelheid de snelweg verlaat of oprijd. Blijkbaar helt de auto teveel over naar 1 kant. Binnen 10-20 seconden geheel aan achterkant doorgezakt.
3 ) Met medepassagiers op de achterbank zakt de auto ook binnen 10-20 seconden aan achterkant door. Ook tijdens het draaien van dat de motor.
4 ) Met zware belasting in de kofferbak, OOK als de auto nog niet gestart is.
5 ) Met het te hard nemen van vluchtheuvels zakt wederom de auto geheel aan de achterkant door.
Let wel, ik rijd al een geruime tijd ALLEEN maar in de High stand en dan overkomt mij het bovenstaande. Als ik in de Normal stand overschakel dan zakt de auto per definitie meteen geheel aan de achterkant door. Dus de Normal stand is helemaal al geen optie meer.
Inmiddels heb ik 2 autobedrijven mijn LS400 laten uitlezen. Helaas geen uitleesmogelijkheid, althans, geen foutmeldingen....
Ook is vastgesteld dat er geen luchtlekkage is en de pomp werkt normaal.
Wel is vastgesteld dat er mm/cm verschil in afstelling is LV-RV-LA-RA. Ook heeft het laatste autobedrijf vastgesteld dat een sensor af en toe signaal verlies heeft. Maar dat kan ik eerlijk gezegd niet echt rijmen met mijn (praktijk) momenten.
Ik kan nu 3 dingen doen...
1 ) Mijn auto inruilen / bijna gratis weggeven. Dat is super jammer, want hij is nog echt een plaatje aan binnen en buitenkant
2 ) Schroefset eronder, doorrijden en mijn rug heel houden.
3 ) een onzekere financi?le weg in slaan om het mankement ( met try and error ?? ) op te lossen.
Is iemand bekend met dit probleem ?
En liever niet, maar anders dan maar toch...Weet iemand met zekerheid welke type schroefset hoort bij deze LS400 Lexus ( 1995-1997 ) ?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie
Net nieuw op het forum, maar waarschijnlijk heeft u mij al wel eens in gebukte stand gespot. Ik ben namelijk degene die in weer en wind, regelmatig aan de kant van de weg, mijn Lexus staat op te tillen.
Ik ben benieuwd of iemand mij gericht kan vertellen wat er aan schort...Hier volgt mijn relaas....
Mijn LS400 zakt regelmatig door in de volgende gevallen...
1 ) Als ik met mijn auto schuin achteruit een trottoir ( zelfs heel voorzichtig afrijd. Binnen 10-20 seconden geheel aan achterkant doorgezakt.
2 ) Als ik met een normale tot hoge snelheid de snelweg verlaat of oprijd. Blijkbaar helt de auto teveel over naar 1 kant. Binnen 10-20 seconden geheel aan achterkant doorgezakt.
3 ) Met medepassagiers op de achterbank zakt de auto ook binnen 10-20 seconden aan achterkant door. Ook tijdens het draaien van dat de motor.
4 ) Met zware belasting in de kofferbak, OOK als de auto nog niet gestart is.
5 ) Met het te hard nemen van vluchtheuvels zakt wederom de auto geheel aan de achterkant door.
Let wel, ik rijd al een geruime tijd ALLEEN maar in de High stand en dan overkomt mij het bovenstaande. Als ik in de Normal stand overschakel dan zakt de auto per definitie meteen geheel aan de achterkant door. Dus de Normal stand is helemaal al geen optie meer.
Inmiddels heb ik 2 autobedrijven mijn LS400 laten uitlezen. Helaas geen uitleesmogelijkheid, althans, geen foutmeldingen....
Ook is vastgesteld dat er geen luchtlekkage is en de pomp werkt normaal.
Wel is vastgesteld dat er mm/cm verschil in afstelling is LV-RV-LA-RA. Ook heeft het laatste autobedrijf vastgesteld dat een sensor af en toe signaal verlies heeft. Maar dat kan ik eerlijk gezegd niet echt rijmen met mijn (praktijk) momenten.
Ik kan nu 3 dingen doen...
1 ) Mijn auto inruilen / bijna gratis weggeven. Dat is super jammer, want hij is nog echt een plaatje aan binnen en buitenkant
2 ) Schroefset eronder, doorrijden en mijn rug heel houden.
3 ) een onzekere financi?le weg in slaan om het mankement ( met try and error ?? ) op te lossen.
Is iemand bekend met dit probleem ?
En liever niet, maar anders dan maar toch...Weet iemand met zekerheid welke type schroefset hoort bij deze LS400 Lexus ( 1995-1997 ) ?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie