Mijn LS 400 gaat in de verkoop.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Een goedendag allen. Na enig nadenk werk gaat het gebeuren, mijn bordeaux rode LS 400 van 1992 wil ik verkopen. Het is hier thuis nogal een hectisch half jaar geweest en het is nog niet over. Ik ga jullie niet vervelen met allerlei details maar ik zal mijn autokosten terug moeten brengen. Mijn LS 400 staat maar te staan en mijn vrouw rijdt er niet meer in. Door mijn werk zit ik veel in het buitenland en dat doe ik met lease en huurauto's. De maandelijks kosten lopen ook op de laatste tijd en om nu een dikke auto voor de deur te houden die we amper gebruiken vindt ik ook een beetje te gek. Dan kan er nog iemand anders plezier van hebben. En mijn LS kan nog enige jaren mee denk ik. De teller staat nu op 134000 km, absolute nieuwstaat, 3 sets wielen en banden erbij, alle onderhoud up to date incl. distributieriem en rollen, nieuwe zware accu, rondom nieuwe Schokdempers en rubbers en ga zo maar door. Volledige onderhoudshistorie erbij vanaf o km tot nu. Alle rekeningen en keuringen erbij. Te veel om op te noemen. Van binnen ook in sublieme staat. Het gaat mij wel aan het hart maar je moet soms een beslissing maken in het leven. Ik hoop dat het gaat lukken met de verkoop, een prijs moet ik nog even bedenken. Foto's moet ik ook nog even op deze site zetten maar een PM naar mij over eventuele info kan ik beantwoorden en een dikke 50 detailfoto's mee sturen. Alvast bedankt voor welke reactie dan ook. Groeten van Rene. :D
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ik ken je situatie en ik vind het erg rot voor jullie. Ik hoop dat jullie de auto voor een fatsoenlijke prijs kwijt kunnen aan een nieuwe liefhebber.

Sterkte, en succes met de verkoop.



gr. koen
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Erg zonde dat je hem weg doet, maar er zijn inderdaad veel belangrijkere dingen in het leven.

Jammer dat ik er al twee heb :roll:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heel veel sterkte en succes. Als er iets is dat wij kunnen doen, laat je dit dan weten?
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ja hoor alvast erg bedankt voor het aanbod. Mijn vrouw gaat nu aan 5 week zware bestraling beginnen. En dat betekend aftellen voor ons en daarna hopen we ons gewone leven weer op te pakken. Zal ook wel weer lukken. Maar het rijden in de LS is haar gewoon nu wat teveel geworden. De volle 5 meter parkeren op de kleine plekken hier in de buurt wordt wat bezwaarlijk. Ik heb de LS geschorst en hij staat mooi gepoetst op de oprit. Ik heb geen haast en ben er ook van overtuigd dat ik er een liefhebber voor vindt. Een betere zal moeilijk te vinden zijn in mijn ogen. Ze worden schaars. En lukt het niet dan zal ik de LS bewaren voor eventueel later. En dan maar hopen dat de benzine niet 2.50 euro wordt! Gr Rene. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik heb een lange oprit gelukkig. Binnen staat mijn Range Rover nog op restauratie te wachten. Ik heb geen haast met de LS ik ga wat advertenties zetten en kijken of er een liefhebber te vinden is. Zo niet dan hou ik hem voorlopig. Het is jammer dat Nederland zo'n bijzonder auto onvriendelijk land is met mega hoge belastingen. Den Haag zou eens minder binnen krijgen. Ik heb er een 2009 Honda Civic bij gekocht en daar rij ik nu in. Heel wat anders maar wel zuiniger. In de LS trap je het gaspedaal in en hij gaat. In de civic trap je ook het pedaal in en gaat de V-Tec tot bijna 8000 toeren en schiet de auto er van door. Ook wel geinig. Het is wel een 1.8 i Executive met full map navi, leer, panoramadak, alles spraak gestuurd dus best wel luxe. Alleen het veercomfort van de LS heb ik niet meer. Dat ga ik binnenkort wat aan doen, Eibach veren en Koni's onder de Honda schroeven schijnt te helpen. Weer wat te sleutelen. Verder met gemak 1 op 16 zonder veel moeite te doen is ook wel leuk. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
@H.Puts, idd heb ik een LS 400 te koop. Ik heb nog geen foto's op het forum geplaatst maar dat kan beter via e-mail. Als u belangstelling heeft dan het beste mij een PM sturen zodat we met elkaar in contact kunnen komen. Gr Rene. :D
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Geachte moderators er kan een slotje op dit bericht, vandaag is mijn geliefde Bordeaux Rode LS 400 verkocht. Gelukkig aan een forum-lid die de auto verder zal vertroetelen. Hij zal zelf jullie wel verblijden met dit bericht dus dat komt goed en laat ik aan de beste man zelf over. Zaterdag wordt de LS opgehaald. Het gaat me wel aan het hart maar soms moet je gewoon een beslissing nemen in het leven. Maar ik ben 100 % overtuigd dat mijn LS een zeer goed baasje heeft gekregen. Vandaag de hele auto in de Swissvax gezet en de 16 inch velgen met winterbanden eronder gezet. Moest wel even van het uitzicht genieten op de oprit, het blijven imposante wagens zo in de avondzon.Ik blijf wel actief op dit forum als iedereen dat goed vindt ook al rij ik geen Lexus meer op dit moment. Wie weet in de toekomst wel weer. Als ik thuis ben zou ik wel graag op de volgende bijeenkomst langs willen komen al is het met een mooie Honda Civic. Dan parkeer ik die wel om de hoek haha. Gegroet allen en tot ziens. Groeten van Rene. :hi:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.