- 1 nov 2009
- 437
- 0
- 0
Een goedendag allen. Na enig nadenk werk gaat het gebeuren, mijn bordeaux rode LS 400 van 1992 wil ik verkopen. Het is hier thuis nogal een hectisch half jaar geweest en het is nog niet over. Ik ga jullie niet vervelen met allerlei details maar ik zal mijn autokosten terug moeten brengen. Mijn LS 400 staat maar te staan en mijn vrouw rijdt er niet meer in. Door mijn werk zit ik veel in het buitenland en dat doe ik met lease en huurauto's. De maandelijks kosten lopen ook op de laatste tijd en om nu een dikke auto voor de deur te houden die we amper gebruiken vindt ik ook een beetje te gek. Dan kan er nog iemand anders plezier van hebben. En mijn LS kan nog enige jaren mee denk ik. De teller staat nu op 134000 km, absolute nieuwstaat, 3 sets wielen en banden erbij, alle onderhoud up to date incl. distributieriem en rollen, nieuwe zware accu, rondom nieuwe Schokdempers en rubbers en ga zo maar door. Volledige onderhoudshistorie erbij vanaf o km tot nu. Alle rekeningen en keuringen erbij. Te veel om op te noemen. Van binnen ook in sublieme staat. Het gaat mij wel aan het hart maar je moet soms een beslissing maken in het leven. Ik hoop dat het gaat lukken met de verkoop, een prijs moet ik nog even bedenken. Foto's moet ik ook nog even op deze site zetten maar een PM naar mij over eventuele info kan ik beantwoorden en een dikke 50 detailfoto's mee sturen. Alvast bedankt voor welke reactie dan ook. Groeten van Rene.