Mini Meet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Haha jullie hebben een leuke dag gehad 👍🏼
Die Anton weet wel wat ie doet 😜

Daar zeg je wat. Zou Anton niet wat voor LF kunnen betekenen ? Meetings op degelijke terreinen organiseren, forum hosten, enz .:eyes:.
 
  • Leuk
Waarderingen: GPS-10

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja, daar zeg je wat GWS. Nu Hube is afgetreden en slechts een ondergeschikte rol speelt, is het forum 'juridisch' stuurloos (kort door de bocht).
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Daar zeg je wat. Zou Anton niet wat voor LF kunnen betekenen ? Meetings op degelijke terreinen organiseren, forum hosten, enz .:eyes:.

Dat heeft Anton natuurlijk al een keer gedaan. Zelf vind ik het belangrijk dat het LF binding heeft met het merk en gevoel van Lexus. Koppeling aan wie dan ook is goed maar is altijd onderwerp van discussie is mijn ervaring. Zoals Louman eerder dit jaar was top. Je wilt iedereen betrekken maar wel vanuit LF perspectief. Of zie ik dat verkeerd?:kiss:
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Wat is de rede dat lexusforum geen connectie heeft met de Lexus dealer ?


goeie vraag Mr V Raamsdonk
dat heb ik mij ook altijd al afgevraagd , zeker na de meeting bij Louwman waar wij erg fijn werden ontvangen en ze zeer gastvrij waren
wat ik ook bij Mr Kakerken heb ervaren

Ik heb zelf het idee dat LF zich wil blijven profileren als onafhankelijk forum , zodat wij buiten de mooie woorden over ons merk ook kritisch kunnen blijven

kritisch over de techniek of juist bejubelen
kritisch over dealers of juist bejubelen
kritisch over leveranciers of juist bejubelen
kritisch over auto handelaren of juist bejubelen

als dit forum ooit een commercieel belang zou krijgen is dat het einde van deze onafhankelijke opinies
en dat zou de dood steek zijn van het forum
er zou dan te veel censuur ontstaan
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
De spijker op zijn kop. Het is niet de bedoeling dat de inhoud van het forum wordt gepaald door een bedrijf dat erachter zit, dan ben ik weg.

Maar nu weer on-topic a.u.b.

Een tweetal foto's van de meeting:
foto1.JPG
foto2.JPG
 

KurtKnakker

Hoort erbij
26 aug 2014
49
2
0
Ongelooflijk maar waar.
Ik had zaterdag eind van de middag even zitten pielen in de auto en heb toen de accu leeggetrokken.....

Anyway,
Hoe zag de IS350 eruit? :)
 

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Dat was mijn reactie ook; net als de 250!
Maar hij gaat hem wat aanpassen (verlagen, 19") en komt dan weer een keer terug!
Plus hij zou zich hier officieel aanmelden en voorstellen ;-)
We wachten af, ik zal hem af en toe vragen of hij dat al gedaan heeft! :p
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Mag er wel zo uitzien, is vies snelle auto. Hij mag er wel dik uitlaatsysteem onder hangen, zal bruut klinken :thumbsup:
 

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Hij heeft tot nu toe alleen de pijp van het luchtfilter er tussen uit gehaald, bij gas geven hoor je iets rauwer geluid.
En inderdaad, in 5.2 sec. ofzo naar de 100 is niet mis :p
 

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Roel, dank voor de organisatie, het was erg leuk (weer) met iedereen kennis te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.