Mini Meeting Oost-NL, definitieve datum en plaats

Op welke dag zou je naar de meeting kunnen gaan?

• Vrijdag 20 december 15:00 - 17:00 uur (Kerstmeeting)

Stemmen: 5 100,0%
  • Vrijdag 3 januari 2025 15:00- 17:00 uur (Nieuwjaarsmeeting)

Stemmen: 1 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

Johnny Le

Actief
8 sep 2024
194
222
43
Voor wie? Iedereen die geïnteresseerd en lid is van Lexusforum
Waar? Lexus Peterman Enschede, Spaansland 8, 7543 BG Enschede
Wanneer? Vrijdag 20 december van 15:00 tot 17:00 uur
Verzamelen 14:45 uur op de parkeerplaats van Mc/KFC SPAANSLAND 2/2A, Enschede

Lexus Enschede  Welkom op onze dealer website  Lexus.nl.png
Verzamelen.png

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jvdn
Mocht het zo uitkomen rij ik ook even langs. Peterman is ook mijn dealer.

Leuk idee, ik kom langs als ik dit kan combineren met een poging van Bobusa om mijn TMPS-probleem te onderzoeken. Zondagen kan ik meestal wel, of is het leuker op een moment dat de dealer open is?

Het is voor mij een ruim uurtje rijden, in weekenden kan ik meestal wel. Ik zie dat er vlakbij een Van der Valk hotel zit als de groep te groot wordt voor Peterman of als een zondag het meest uitkomt? Zo te zien heb ik aankomende zondag een etentje staan en verder (gelukkig) ruimte op zater- en zondagen.

Mocht het zo uitkomen rij ik ook even langs. Peterman is ook mijn dealer.
Leuk! Hoe meer hoe gezelliger (y)
Leuk idee, ik kom langs als ik dit kan combineren met een poging van Bobusa om mijn TMPS-probleem te onderzoeken. Zondagen kan ik meestal wel, of is het leuker op een moment dat de dealer open is?
Als we op een zaterdag gaan, dan is het leuk om dit bij Peterman te doen (dan zal ik dit van te voren met ze overleggen of ze dit wel willen etc.

Het is voor mij een ruim uurtje rijden, in weekenden kan ik meestal wel. Ik zie dat er vlakbij een Van der Valk hotel zit als de groep te groot wordt voor Peterman of als een zondag het meest uitkomt? Zo te zien heb ik aankomende zondag een etentje staan en verder (gelukkig) ruimte op zater- en zondagen.
En op zondag bij Van der Valk (ruime parkeerplaats) is inderdaad aan de overkant van Peterman(y)

• Leuk
Waarderingen: Speedy J
Leuk initiatief! afhankelijk van de datum en tijd kan ik meestal op een zaterdag wel.

Laatst bewerkt:
Leuk dat er al wat enthousiastelingen zijn! :)
Zou mooi zijn als iemand een poll kan toevoegen. Zoniet ik zou 2, 9 of 10 november wel kunnen.

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
De parkeerplaats van Peterman is vaak wel erg vol. Met de aankoop van mijn auto kreeg ik wat mee over gedoe rond de medewerkers die zelf niet meer op het terrein mogen parkeren.
Dus zeker goed om vooraf even af te stemmen.
Ik zal er zelf niet bij zijn helaas. Alleen heel misschien als het komende zondag is maar dat zal van de tijd afhangen. Zoonlief met kartlessen in Emsburen.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n, Jvdn en Bobusa
De parkeerplaats van Peterman is vaak wel erg vol. Met de aankoop van mijn auto kreeg ik wat mee over gedoe rond de medewerkers die zelf niet meer op het terrein mogen parkeren.
Dank voor deze nuttige aanvulling (y) .
Ik zal binnenkort even langsgaan.
Mocht het niet kunnen bij Peterman, kan het altijd nog bij Van der Valk.

Ok, zojuist vriendelijk te woord gestaan door de vestigingsmanager.

- Met een paar mensen even koffie drinken is altijd mogelijk
- Een groep mensen, wil hij ook echt ontvangen en een kort praatje doen (op dit moment worden er gesprekken gevoerd met Lexus NL, over 3 weken zal er meer duidelijkheid zijn m.b.t. toekomstplannen, nieuwe ontwikkelingen, etc. die hij graag met ons wil delen i.p.v. dat wij dit via de media vernemen.)
- Een meeting binnen nu en 3 weken vind hij daarom niet handig
- We hebben afgesproken dat ik over 3 weken contact opneem.

Ik kreeg in ieder geval het gevoel dat ik/wij serieus worden genomen.
Naar mijn mening is het beter om het gesprek over 3 weken af te wachten en dan te kijken wanneer onze mini-meeting kan plaatsvinden

Onderling afspreken kan altijd nog… bij Van der Valk, evt. via Tinder / Grindr … :ROFLMAO:, nee grapje (y)

Ik zal er zelf niet bij zijn helaas. Alleen heel misschien als het komende zondag is maar dat zal van de tijd afhangen. Zoonlief met kartlessen in Emsburen.
Mooie baan he in Emsburen!
Ok, zojuist vriendelijk te woord gestaan door de vestigingsmanager.

- Met een paar mensen even koffie drinken is altijd mogelijk
- Een groep mensen, wil hij ook echt ontvangen en een kort praatje doen (op dit moment worden er gesprekken gevoerd met Lexus NL, over 3 weken zal er meer duidelijkheid zijn m.b.t. toekomstplannen, nieuwe ontwikkelingen, etc. die hij graag met ons wil delen i.p.v. dat wij dit via de media vernemen.)
- Een meeting binnen nu en 3 weken vind hij daarom niet handig
- We hebben afgesproken dat ik over 3 weken contact opneem.

Ik kreeg in ieder geval het gevoel dat ik/wij serieus worden genomen.
Naar mijn mening is het beter om het gesprek over 3 weken af te wachten en dan te kijken wanneer onze mini-meeting kan plaatsvinden

Onderling afspreken kan altijd nog… bij Van der Valk, evt. via Tinder / Grindr … :ROFLMAO:, nee grapje (y)
Vind ik ook prima :) dan wachten we dat af.

• Leuk
@Johnny Le: bedankt voor het contact opnemen met Peterman! We wachten even af op wat de eerstvolgende mogelijkheid kan zijn. Ik ben ook erg benieuwd met welke mededeling ze komen, op zich goed nieuws dat ze met Louwman & Parqui in gesprek zijn gebleven, dat zou goed nieuws kunnen betekenen.

Ik heb in aug dit jaar al eens navraag gedaan bij L&P in reactie op het krantenartikel in de Tubantia. Het antwoord van toen:
1730403529939.png

• Leuk
Waarderingen: Jvdn en Johnny Le

Jij heet Jos ?
En je zoon misschien Max ?
😃

• Haha
Ja echt.
En Zwolle vindt hij niets.
Emsburen of Lelystad maakt voor mij qua reistijd niet zoveel uit. Emsburen is dan leuker.
Kom je er ook?
Emsburen ben ik een aantal keren geweest, vooral de 20pk karts rijden top!
Wat mij betreft wachten we 3 weken. Ik ben erg benieuwd hoe/of het verder gaat met Peterman als Lexus dealer.
Sluit ik me bij aan!