- 8 sep 2024
- 194
- 222
- 43
Leuk! Hoe meer hoe gezelligerMocht het zo uitkomen rij ik ook even langs. Peterman is ook mijn dealer.
Als we op een zaterdag gaan, dan is het leuk om dit bij Peterman te doen (dan zal ik dit van te voren met ze overleggen of ze dit wel willen etc.Leuk idee, ik kom langs als ik dit kan combineren met een poging van Bobusa om mijn TMPS-probleem te onderzoeken. Zondagen kan ik meestal wel, of is het leuker op een moment dat de dealer open is?
En op zondag bij Van der Valk (ruime parkeerplaats) is inderdaad aan de overkant van PetermanHet is voor mij een ruim uurtje rijden, in weekenden kan ik meestal wel. Ik zie dat er vlakbij een Van der Valk hotel zit als de groep te groot wordt voor Peterman of als een zondag het meest uitkomt? Zo te zien heb ik aankomende zondag een etentje staan en verder (gelukkig) ruimte op zater- en zondagen.
Ha, mooi! We gaan het zien welke dag/wanneer het wordt . Volgensmij is er een ‘poll’-knopje, kan het zo gauw niet vinden…Leuk initiatief! afhankelijk van de datum kan ik meestal op een zaterdag wel.
Dank voor deze nuttige aanvulling .De parkeerplaats van Peterman is vaak wel erg vol. Met de aankoop van mijn auto kreeg ik wat mee over gedoe rond de medewerkers die zelf niet meer op het terrein mogen parkeren.
Dus zeker goed om vooraf even af te stemmen.
Mooie baan he in Emsburen!De parkeerplaats van Peterman is vaak wel erg vol. Met de aankoop van mijn auto kreeg ik wat mee over gedoe rond de medewerkers die zelf niet meer op het terrein mogen parkeren.
Ik zal er zelf niet bij zijn helaas. Alleen heel misschien als het komende zondag is maar dat zal van de tijd afhangen. Zoonlief met kartlessen in Emsburen.
Vind ik ook prima dan wachten we dat af.Ok, zojuist vriendelijk te woord gestaan door de vestigingsmanager.
- Met een paar mensen even koffie drinken is altijd mogelijk
- Een groep mensen, wil hij ook echt ontvangen en een kort praatje doen (op dit moment worden er gesprekken gevoerd met Lexus NL, over 3 weken zal er meer duidelijkheid zijn m.b.t. toekomstplannen, nieuwe ontwikkelingen, etc. die hij graag met ons wil delen i.p.v. dat wij dit via de media vernemen.)
- Een meeting binnen nu en 3 weken vind hij daarom niet handig
- We hebben afgesproken dat ik over 3 weken contact opneem.
Ik kreeg in ieder geval het gevoel dat ik/wij serieus worden genomen.
Naar mijn mening is het beter om het gesprek over 3 weken af te wachten en dan te kijken wanneer onze mini-meeting kan plaatsvinden
Onderling afspreken kan altijd nog… bij Van der Valk, evt. via Tinder / Grindr … , nee grapje
Mooie baan he in Emsburen!
De parkeerplaats van Peterman is vaak wel erg vol. Met de aankoop van mijn auto kreeg ik wat mee over gedoe rond de medewerkers die zelf niet meer op het terrein mogen parkeren.
Ik zal er zelf niet bij zijn helaas. Alleen heel misschien als het komende zondag is maar dat zal van de tijd afhangen. Zoonlief met kartlessen in Emsburen.
Emsburen ben ik een aantal keren geweest, vooral de 20pk karts rijden top!Ja echt.
En Zwolle vindt hij niets.
Emsburen of Lelystad maakt voor mij qua reistijd niet zoveel uit. Emsburen is dan leuker.
Kom je er ook?
Sluit ik me bij aan!Wat mij betreft wachten we 3 weken. Ik ben erg benieuwd hoe/of het verder gaat met Peterman als Lexus dealer.
Zou hij wel willenJij heet Jos ?
En je zoon misschien Max ?