Mini Meeting Oost-NL, definitieve datum en plaats

Op welke dag zou je naar de meeting kunnen gaan?

• Vrijdag 20 december 15:00 - 17:00 uur (Kerstmeeting)

Stemmen: 5 100,0%
  • Vrijdag 3 januari 2025 15:00- 17:00 uur (Nieuwjaarsmeeting)

Stemmen: 1 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .
Zojuist de auto in de wasstraat gezet en Peterman zit ernaast, dus even naar binnen.
Helaas was de vestigingsmanager er niet. Zal komende week contact opnemen met hem.

Geniet zolang het kan van de mooie LEXUS . . . op de pui :cool:
Wie weet wat de toekomst zal brengen! Wordt vervolgd…

Lexus dealer.jpg

Dag allen,

Zojuist bij Lexus Peterman het volgende besproken:
- Helaas kan het niet op een zaterdag i.v.m. drukte op de zaterdag/onderbezetting.
- Twee opties nu in de poll: vrijdag 20 december (Kerstmeeting) of vrijdag 3 januari 2025 (Nieuwjaarsmeeting) beide van 15:00 tot 17:00 uur.
- De vestigingsmanager zal ons verwelkomen met een praatje (o.a. over de toekomstplannen), waarna wij ‘onze gang’ kunnen gaan.
- Breng je stem uit vóór volgende week vrijdag 29 november.

Tot zover 5 die gestemd hebben op vrijdag 20 december en 1 stem op vrijdag 3 januari.

Ik zal doorgeven dat wij op vrijdag 20 december langskomen.
Is het een idee om rond 14:45 uur af te spreken op de Mac/KFC-parkeerplaats en dan samen oprijden?

Voor de verdere invulling van de mini-meeting zijn ideeën welkom, evt. klusjes aan de auto zoals: TMPS-probleem, spiegels, carplay module, etc.

Ik probeer ook deel te nemen maar dit hangt van mijn agenda en de verkeersdrukte af 😇

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Voor de verdere invulling van de mini-meeting zijn ideeën welkom, evt. klusjes aan de auto zoals: TMPS-probleem, spiegels, carplay module, etc.
Ja, genoeg stof om te bespreken, hopelijk kunnen we bv. een diagnose stellen (of oplossen) voor het TPMS probleem van @Speedy J, maar die paar uurtjes zijn zo weg! Andere zaken idd even vooraf aangeven zodat we goed beslagen ten ijs komen en de topics en vragen vooraf onderzocht kunnen worden.

• Leuk
Waarderingen: Speedy J en Johnny Le