Mini Meeting Oost-NL, definitieve datum en plaats

Op welke dag zou je naar de meeting kunnen gaan?

• Vrijdag 20 december 15:00 - 17:00 uur (Kerstmeeting)

Stemmen: 5 100,0%
  • Vrijdag 3 januari 2025 15:00- 17:00 uur (Nieuwjaarsmeeting)

Stemmen: 1 20,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .
Van de zomer zeiden ze wel nog via parallelimport Toyota en Lexus te willen verkopen. Desondanks hebben ze nu nog maar 1 Lexus te koop.

Het is denk ik wel interessant hun verhaal te horen en ze waren volgens mij zelf positief toch?

• Leuk
Waarderingen: D43m0n en Bobusa
Brengt mij wel bij de vraag of het dan opportuun is dat we vrijdag met een aantal mensen daar op visite gaan. Misschien juist wel. Misschien juist niet. Lastig.
Inderdaad, maar de timing is toevallig denk ik. Maar sowieso juist wel goed om wat zekerheden van Peterman te krijgen over verschillende vragen die iedereen ondertussen wel kan bedenken.

Voor de 10 jaar Lexus garantie moet je de beurten laten doen bij een officiële Lexus dealer.
Misschien hebben ze daar een oplossing voor. En ze zullen voor road side service wel een soort Peterman kaart moeten hebben. Ook denk ik dat ze veel moeite zullen doen om de bestaande klanten te kunnen houden.

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le
@Speedy J , ik snap wat je bedoelt.
Zj hebben zelf aangegeven open te staan voor een meeting.
Het idee van deze mini-meeting begon bij wijze van grap 'even een bakkie doen', elkaar ontmoeten.
Voor mij is het meer dan de inhoudelijke mededeling 'Lexus Peterman stopt met dealerschap Lexus', want dat was al veel langer bekend 👍

• Leuk
Waarderingen: Dirk_S
Na een maand met verlaagde veren gereden te hebben, vandaag de auto laten uitlijnen.
De waarden vielen mee.
Auto is klaar voor de meeting 😎
Jullie/ bolide ook?
Tot morgen, 14:45 Mc/KFC Spaansland 👍
1000013641.jpg
1000013638.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jvdn
We gaan ‘t meemaken of dat lukt, en of ‘t voldoende is :LOL:

De kerstbonus/13e maand staat waarschijnlijk nog niet op de bankrekening en anders hangt menig potentiële autokoper wel uit bij de Kerstborrel.

• Leuk
Waarderingen: Jvdn
Ps, heb gevraagd om 5 parkeerplaatsen naast elkaar (niet bij de Mac/KFC, maar bij Peterman :).
Ze konden het niet beloven, maar gaan hun best doen :D
Dat zal een behoorlijke rekening worden, zoiets als brug-uren 😄

Ik wens jullie veel plezier en een nuttige meeting

Leuke meeting! Bedankt allemaal voor het komen en vooral @Johnny Le voor de lekkere hapjes en het maken van de afspraak met Peterman.
Heb @Speedy J mooi kunnen helpen, in ieder geval weet hij nu hoe zijn TPMS sensoren erbij staan en wat hij kan doen. Had de Autel MaxiTPMS TS501 meegenomen.
Peterman had een eerlijk verhaal waarmee de meesten wel tevreden waren denk ik. Er volgt nog een officiële brief van hen.
Smaakt inderdaad naar meer, leuk om dezelfde Lexuspassie te delen en ervaringen uit te wisselen.
Fijne kerstdagen allemaal! 🌲🥂