- 3 jan 2011
- 58
- 0
- 6
Ik heb vandaag mjn koplampen (dim en groot) verwsseld voor exemplaren die meer en witter licht geven (geen xenon, maar gewone gloeilampen die wel witter licht dan normaal geven; zeg maar een soort Xenon look) en de stadslichten voor witte led exemplaren. Staat wel netjes en geeft echt beter licht (kan geen kwaad op mijn leeftijd). Foto laat dat zien alhoewel het verschil daar niet zo goed uitkomt (rechts is natuurlijk de nieuwe setup)
Ik wilde ook mijn mistlampen voorzien van led xemplaren, maar ik krijg de lampen met geen mogelijkheid los. In het boekje staat dat je de twee schroeven bovenaan demistlamp moet losdraaien (dat is geen probleem) en dat je dan de hele unit naar voren moet kunnen trekken. Nou mooi niet. Er zit wel beweging in, maar ik krijg ze er niet uit zonder dat ik bang word een en ander stuk te maken . Doe ik iets verkeerd???? :roll:
Ik wilde ook mijn mistlampen voorzien van led xemplaren, maar ik krijg de lampen met geen mogelijkheid los. In het boekje staat dat je de twee schroeven bovenaan demistlamp moet losdraaien (dat is geen probleem) en dat je dan de hele unit naar voren moet kunnen trekken. Nou mooi niet. Er zit wel beweging in, maar ik krijg ze er niet uit zonder dat ik bang word een en ander stuk te maken . Doe ik iets verkeerd???? :roll: