Mist Lampen

Nico Riegman

Hoort erbij
3 jan 2011
58
0
6
Ik heb vandaag mjn koplampen (dim en groot) verwsseld voor exemplaren die meer en witter licht geven (geen xenon, maar gewone gloeilampen die wel witter licht dan normaal geven; zeg maar een soort Xenon look) en de stadslichten voor witte led exemplaren. Staat wel netjes en geeft echt beter licht (kan geen kwaad op mijn leeftijd). Foto laat dat zien alhoewel het verschil daar niet zo goed uitkomt (rechts is natuurlijk de nieuwe setup)

Ik wilde ook mijn mistlampen voorzien van led xemplaren, maar ik krijg de lampen met geen mogelijkheid los. In het boekje staat dat je de twee schroeven bovenaan demistlamp moet losdraaien (dat is geen probleem) en dat je dan de hele unit naar voren moet kunnen trekken. Nou mooi niet. Er zit wel beweging in, maar ik krijg ze er niet uit zonder dat ik bang word een en ander stuk te maken . Doe ik iets verkeerd???? :roll:
 

Bijlagen

  • 13012011022.jpg
    13012011022.jpg
    249,1 KB · Weergaven: 51

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Zeer kostelijk voer allemaal want mijn sproeiertjes hebben het ook nooit gedaan ik heb wel werkende mistlampjes.
Dat moet natuurlijk gefixed worden .... want alles moet weer werken.

:X
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
GPS-10 zei:
..dat heeft een aardig tijdje gechambreerd zo te zien... :O
In ieder geval flink wat mogelijkheden voor lekkage, zo het lijkt.

<onbekende bijlage (headlampwasher.gif)>

Ja inderdaad.
Het was bij mij uiteindelijk onderdeel nr. 95031 op dat schema (waar haal je al die schema's vandaan eigenlijk?).
Ik weet niet precies hoe het komt, maar op ??n of andere manier blaast de vloeistof er bij mij aan de bovenkant (waar Koito staat) uit een klein gaatje uit in plaats van dat het de richting van de pijl volgt.

@ Lexter:
Hoor je wel het pompje werken als jij op de knop van de sproeiers drukt?
Zo ja, dan zou het eventueel ook nog kunnen dat de boel verstopt zit. Bij mij kwam er ook allerlei zwarte bagger uit, dus heb de sproeiers gewoon ff met de compressor doorgespoten.
 

gko777

Hoort erbij
20 jun 2012
40
0
0
Niels,

Heb daarstraks die mistlampen eruit gekregen zonder die bouten los te moeten maken: onderaan de lamp zitten nog 2 'stoppers' die je moet opheffen om ze uit de gaten te krijgen. Dan komt de lamp er in 1 keer uit.

Merci voor de foto's, die maakten het duidelijk voor mij!

:hi: