Mooie Lexus foto's

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
jeroen zei:
zo overleef je de nederlandse wegen niet :p


Zal wel op lucht staan.. Maar er is hier Kermis in Alkmaar en staat een nieuwe type Audi A4 S-line ding licht echt extreem laag en staat op schroefset!

Dit model, staat voor 1-1,5cm hoger en achter zelfs iets lager als deze!!! Als je ehm zou zien denk je echt dat die op lucht staat maar heb ehm zien rijden eregister bij ons over de singel is een drempel en hij remde en ging er schuin over en dat doe je niet als je lucht hebt ;) Als ik in de buurt ben maak ik wel ff een foto!
http://img139.imageshack.us/img139/1773 ... iu9jr0.jpg
http://i339.photobucket.com/albums/n455 ... age002.png
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
dat scheelt weer met luchtvering inderdaad maar voor mij te extreem, ik vind het wel gaaf als die laag op ze poten staat maar als je niet meer over de weg kan is de lol eraf vind ik

anyway back on topic:)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Die Zilvere LS staat op lucht, airrunner, hele mooie auto. Dat type velgen (Amistad Klaud) vind ik zeer mooi.

Dat ding niet op lucht? dat is echt misselijk, ik zou helemaal gek worden.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Die zilvere is zekers wel ver.
En die audi heb ik vaker gezien op meetings in belgie en die staat toch wel op lucht.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Afschuwelijk zeg.. Hoe kan je nou zo'n mooie auto zo verkl#$^ten.
Wanneer je moeite hebt met de hoge uitstap, neem dan een trappetje...
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
slippernick zei:
Die zilvere is zekers wel ver.
En die audi heb ik vaker gezien op meetings in belgie en die staat toch wel op lucht.

Als je goed leest, zet ik er ook bij dat 't dat model is en voor stond die IK ZAG ietsje hoger en achter stond die ietsje lager! En die stond dus wel STATIC. Dat was dus een voorbeeldje ;)

En smaken verschillen, in mijn ogen is elke standaard auto niks aan en zodra hij lager is met een goede set velgen is hij voor mij al 1000x dikker :rulez:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
I've been driving Lexus since '94 hahaha, komt ook ergens in z'n liedjes voor