Mooie Lexus foto's

Aan de rest te zien zal het wel custom made zijn. Of er is ??n of andere Japanse firma die het voor een godsvermogen kan leveren.

het gaat hier wel om een V-aggie, die heeft origineel wel een cover, zowel GS400 als GS430

zou dat over een 6-cil dan passen of is die blok veel groter ??? moeten er nog wel zelf bevestigingspunten gemaakt worden natuurlijk

ma die modellen vind je hier nog moeilijker dan de GS300

@Erick: 5-Axis toch?

@LRD: GS400 is hier nooit geleverd, is van 1998 t/m 2000 gebouwd. Deze heeft het meeste vermogen (290pk) van het hele stel, en is dacht ik ook het snelst op de kwartmijl, iets van -13 seconden meen ik. Best wel snel voor een standaard Lex uit die tijd :!:

GS300's kregen ook een soort van motorcover vanaf model 2001

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Ja klopt maar de 430 cover is toch anders.

2006_lexus_gs430_engine.jpg

GS Targa, hmmm. :llol: maar die subwoofers gaan je echt niet droog houden :idea:

@Erick, klopt, Die op de foto gelijkt het meest op de GS400, maar alsnog denk custom made dan alleen maar een Carbon Fibre printje ;)

Het blok in de GS400 leent zich ook beter voor tunen dan die nieuwere 2UZ-FE GS430's waar nog niet zo super veel voor gemaakt wordt, De 1UZ-FE's word meer mee gewerkt. Maar meestal kieperen ze er wel een 2JZ in, maakt het veel simpeler.

Zo'n V8 is leuk wanneer je er een low boost compressor op mep wat hem tussen de 350-400pk zet met een goed leefbare koppelkromme. Al wil je meer moet het hele spul uit elkaar voor sterkere internals :| en dat kost nog meer $$$$ :mrgreen:

Kwam ik tijdje geleden tegen.....
Maar nooit echt iets van gevonden of terug gevonden over het bestaan ervan.

Hahah, ik heb een keer zo'n soortgelijke creatie getekend, maar dan van de achterkant

nee, is zeker netjes gedaan, maar als je kijkt naar het portierraam achter, dan zie je dat het niet helemaal netjes loopt...

Esteban zei:
Kwam ik tijdje geleden tegen.....
Maar nooit echt iets van gevonden of terug gevonden over het bestaan ervan.

:surprised: die zou echt super zijn!! natuurlijk tot 1000 pk opgevoerd :biggrin: :biggrin: . RS6 rivaal :baseball:

Je ziet aan het inetrieur heel duidelijk dat het om een "bewerkte" foto gaat. Toch wel leuk gedaan, maar gelukkig geen werkelijkheid. :eek:

Hube zei:
Je ziet aan het inetrieur heel duidelijk dat het om een "bewerkte" foto gaat. Toch wel leuk gedaan, maar gelukkig geen werkelijkheid. :eek:

Inderdaad, in het interieur is iets niet juist.....

De achtervelgen op die IS zijn echt super low disk :greens:

Die zwarte LS is trouwnens bruin geweest, er zitten nu ook andere wielen onder. Die jongens weten echt niet wat ze met hun geld moeten doen. Volgens mij had die gast ook een Maserati Quattroporte, ook best wel schaars in de US of A