beste mensen van deze forum wie kan mijn HELPEN ik sta bij einde raad ik heb mijn motor schoon gespoten met lopende motor (HEEL DOM VAN MIJ) heb nu het volgende probleem me motor loop onregelmatig hoog en laag bij stationer motor schommelt hoog en laag je kan er wel meer rijden maar hij geeft vanzelf gas das gevaarlijk vandaag heb ik alles na gekeken ik heb alle stekkers wat op en aan de motor zit los gemaakt schoon gemaakt met contact reinig en droog gebazen met lucht ik kon geen sporen vinden van vocht of water dat was het niet heb ook alle vacuum slangen nagekeken van de EGR die waren goed injectoren bobine bougie kabel alles na gekeken kon geen sporen vinden van water of iets iemand zij tegen mij het is je stappen motor maar als me motor loopt onregelmatig en je haalt de stekker los van de stappen motor of lucht massa meter blijft de motor nog steeds hoog en laag lopen gasklephuis is ook in orde PFFF ik sta met einde raad wie kan mijn AUB info geven wats het is :roll: ik heb mijn ls400 al 6jaar nooit problemen gehad met de motor altijd goed onderhouden ik hoop graag antwoord te krijgen alvast bedankt groeten jozef.