Mr.Ruben Is200...

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Beste dames en heren,

Sommige hebben mijn voorsteltopic waarschijnlijk wel gelezen, en hebben ook gezien dat ik van het subtiele stylen ben.
Dat ben ik ook van plan met de Lexus, eerst technisch in orde maken..dan de styling.

What to do list:
-Nieuwe distributieriem met spanrollen en waterpomp.
-Nieuwe Bougies, Nieuw k&n inlegfilter, Nieuwe olie+ Filter
-ramen blinderen.
-Schroefset van BC
-Nieuwe koplampen, wil graag donkere koplampen maar ik vind geen mooie
-Xenon
-Nieuwe versnellingspook
-Nieuwe matten
-Nieuwe velgen+banden+bouten
-Remklauwen verven( IS-F Blauw )
-Parrot inbouwen

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Paar 18 of 19 Inch velgen met banden uiteraard.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Bumperkitje
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Op die lelijke spoiler na.
Paar donkere koplampen met xenon
lexuslights1.jpg


Volgend weekend beginnen met de Matten, Versnellingspook, Parrot inbouwen.

ModEDIT: Foto's werkend gemaakt
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Succes met de facelift :rulez:

Btw, heb je imagelink gerepareerd.
 
Laatst bewerkt:

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Eerste 3 modificaties zij uitgevoerd.

-Type logo's achterklep verwijderd.
-Bosch Aerotwin gemonteerd.
-Xenon verlichting erin gestoken.
 

Silent Tuner

Nieuw hier
23 jul 2012
21
0
0
koplampen zijn makkelijk zelf te spuiten, vergt enkel wel wat geduld :p Ik ben zelf ook bezig met de mijne te spuiten en angel eyes in te steken. Distributieriem is piece of cake, als je het zelf doet is het wel best dat je de radiator verwijdert voor het gemak, de krukaspoelie zit er namelijk gevaarlijk dicht bij voor het lossen. Die heb ik indertijd ook zelf gelegd. Allesinds goed dat je ook de waterpomp mee vernieuwd, meeste mensen doen dit ni als hij niet lekt, maar door de nieuwe spanningen van de riem lekt die toch.. En waarom geen inductiekit steken? scheelt veel in geluid en ze reageert toch wel iets alerter volgens mij :)
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
kweetniet of er verschil in zit. Heb van een 300 nog een setje gebruikte liggen.
Heb ook nog setje zwarte LED achterlichten over(nieuw).
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
ik weet niet of het verschil zit in de is200 of 300 maar ik weet wel dat er 2 verschillende type lampjes in kunnen zitten. volgens mij is dat bouwjaar afhankelijk.
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
ik zou die met gele lenzen nemen,had ze ook toen ik mijn is200 nog had.
Je moet de naden wel goed dicht kitten met transparante silliconen-kit ivm vochtvorming op het glas,heb het toen ook gedaan en nooit geen last meer van vochtvorming gehad. succes ermee.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Ik heb toch maar dood normale heldere besteld, ik steek er weliswaar wel gele hb4 lampen in:)
Eind van deze week krijg ik 2 nieuwe hb4 Xenon lampen binnen, nadat ik een set gekocht had en er een enorme kleurverschil en helderheid in zat.

Volgende maand de riem laten doen......
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Vandaag bezig geweest methode handrem, is maar goed dat ik het heb los gehaald... Lagen 3 onderdelen los te zwerven... Nu nog afstellen en dan moet jet werken" hoop ik".
 

Senne

Hoort erbij
14 okt 2012
43
0
6
Silent Tuner zei:
Allesinds goed dat je ook de waterpomp mee vernieuwd, meeste mensen doen dit ni als hij niet lekt, maar door de nieuwe spanningen van de riem lekt die toch..

Nieuwe spanningen van de riem ? niet van de distributie in ieder geval.
Natuurlijk word de multiriem los gehaald en opnieuw op spanning gezet, maar dan zou je de waterpomp dus elke keer moeten vervangen als je de multiriem los haald of vervangt ?
En bij de dynamo, stuurbekrachtigingspomp en aircopomp gaat dit dan toevallig wel goed ?

Dat dit een keer het geval was kan best maar alleen omdat de waterpomp dan al ver op zijn einde was.
Maar het hele boeltje in ??n keer vervangen is natuurlijk wel net zo makkelijk, dan ben je in ieder geval zeker dat je daar de komende tijd niet naar om hoeft te kijken.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Waterpomp wordt dan uiteraard ook vervangen.

-eerst de riem
-dan de remmerij.
-dan uitlaat
-dan verlaging
-dan andere velgen.
 

Rudi

Nieuw hier
16 jan 2013
23
0
0
Volgens mij zag ik jou gisteren ochtend rijden? Rond kwart voor 9 op de parkweg in enschede?
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Als jij een zwarte is200/300 sedan rijdt met donkere spaak velgen dan klopt dat inderdaad.
Ik werk bij Munsterhuis, heb daar even me auto gewassen....
 

Rudi

Nieuw hier
16 jan 2013
23
0
0
Dat klopt hier staat mijn auto wel:
viewtopic.php?f=16&t=4352

Mijn vriendin woont daar vlakbij dus kom daar regelmatig langs. Volgens mij zie ik je sochtends ook regelmatig op de autobaan. Jij rijd richting enschede over de A35 en ik richting hengelo.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Zit nu in duitsland, de auto trekt goed hier in de bergen....30 in de 3 bult op..en geen centje pijn.....215 aantikken bepakt..ook geen probleem...begin de auto steeds meer te mogen.