Mr.Ruben Is200...

Yo, hoe gaat je handrem issue? Heb je nog even PM gestuurd. Zo te horen heb je ook een issue. Beste is klauw even eraf halen. Schijf eraf aan de rechterkant en dan kijken wat er stuk is. Ik heb bij mij een half jaar zonder handrem gereden. (had alles gedemonteerd en de kabel met een handremblok veertje even vastgemaakt :))

Handrem werkt weer, losse onderdeel eruit gehaald.. Ding op remtest bak gehad en zat genoeg handremkracht op volgens de APK norm

Net de is200 laten voorkeuren. I draagarm rubber lv onder kapot dus daar komt nieuwe arm in. Gisteren heeft er 1 bobine ermee opgehouden. Uitstoot was goed ondanks catvervanger(liep toen nog op 6 poten nu op 5) Verder mankeert er niks aan

Nu loopt hij weer op 6 cilinders maar tevens trc lampje brand nu continu ik lees allerlei verhalen op internet, de ene de management kapot de andere bobine. De andere tog labda sensor wie kan min hier meer over vertellen.

Zou heel goed kunnen dat een tweede bobine de geest geeft, die gaan veelal in serie. Misschien eerst de foutcodes uit laten lezen.

Hij loopt nu nog steeds op 6 cilinders, accu ff losgehaald dingen zijn gewist...nu kijken of hij weer op 5 poten gaat lopen en of de tempratuur oploopt.

Bobine vervangen, bougies vervangen en de auto loopt af en toe nog op 5 cilinders, Trc lampje brand ook, motormanagement ook. Het rare is... Alsook de accu los haal start hij daarna goed en rijdt hij goedaar na paar x starten en rijden loopt hij weer op 6 cilinders.

Klinkt misschien raar, maar ik hou zielsveel van deze auto. Hoop dat ik de oorzaak kan vinden....

Geen olie aan de bougies? En als nu bv uw 4e bobine stuk is (continu) heb je al eens gewisseld van plaats? Met een andere bobine? Als de bobine dan wel goed werkt, weet je ook wel hoe laat het is..

Bougies zijn droog, Koelvloeistof genoeg Ok? genoeg Bobine vervangen Bougies Morgen krijg ik een injector binnen... Hopelijk is het daarmee opgelost.

Al eens gedacht aan kabelbreuk naar de bobines? Bougie en goede bobine en 1 voor 1 op het kleppendeksel leggen en zien dat ze allemaal ontsteking hebben