Mr.Ruben Is200...

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
Yo, hoe gaat je handrem issue? Heb je nog even PM gestuurd. Zo te horen heb je ook een issue. Beste is klauw even eraf halen. Schijf eraf aan de rechterkant en dan kijken wat er stuk is. Ik heb bij mij een half jaar zonder handrem gereden. (had alles gedemonteerd en de kabel met een handremblok veertje even vastgemaakt :))
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Handrem werkt weer, losse onderdeel eruit gehaald.. Ding op remtest bak gehad en zat genoeg handremkracht op volgens de APK norm
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Net de is200 laten voorkeuren. I draagarm rubber lv onder kapot dus daar komt nieuwe arm in. Gisteren heeft er 1 bobine ermee opgehouden. Uitstoot was goed ondanks catvervanger(liep toen nog op 6 poten nu op 5) Verder mankeert er niks aan
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Nu loopt hij weer op 6 cilinders maar tevens trc lampje brand nu continu ik lees allerlei verhalen op internet, de ene de management kapot de andere bobine. De andere tog labda sensor wie kan min hier meer over vertellen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Zou heel goed kunnen dat een tweede bobine de geest geeft, die gaan veelal in serie. Misschien eerst de foutcodes uit laten lezen.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Hij loopt nu nog steeds op 6 cilinders, accu ff losgehaald dingen zijn gewist...nu kijken of hij weer op 5 poten gaat lopen en of de tempratuur oploopt.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Bobine vervangen, bougies vervangen en de auto loopt af en toe nog op 5 cilinders, Trc lampje brand ook, motormanagement ook. Het rare is... Alsook de accu los haal start hij daarna goed en rijdt hij goedaar na paar x starten en rijden loopt hij weer op 6 cilinders.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Klinkt misschien raar, maar ik hou zielsveel van deze auto. Hoop dat ik de oorzaak kan vinden....
 

Silent Tuner

Nieuw hier
23 jul 2012
21
0
0
Geen olie aan de bougies? En als nu bv uw 4e bobine stuk is (continu) heb je al eens gewisseld van plaats? Met een andere bobine? Als de bobine dan wel goed werkt, weet je ook wel hoe laat het is..
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Bougies zijn droog, Koelvloeistof genoeg Ok? genoeg Bobine vervangen Bougies Morgen krijg ik een injector binnen... Hopelijk is het daarmee opgelost.
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Al eens gedacht aan kabelbreuk naar de bobines? Bougie en goede bobine en 1 voor 1 op het kleppendeksel leggen en zien dat ze allemaal ontsteking hebben