Mr.Ruben Is200...

Remklauw en het spul eronder, nu begint rv aan te lopen als ik naar links stuur....pfff wordt beetje moedeloos van deze auto elke maand honderden euro's er tegen aan te gooien....
 
Remmerij is wel in orde, zatten verkeerde blokken in....lol....ze lagen er los in...dus dat wordt opgelost.

Nu nog op zoek naar originele donkere koplampen....kan iemand mij hier mee helpen? mijn lexus dealer zegt het volgende.

misschien dat ik wel een donkere kan leveren.
> echter het verhaal is wel dat ik het chassisnummer van een auto moet hebben die dit er orgineel op heeft zitten.
>
> anders kom je toch echt in de imitatie handel
>
>
> ik zal eens uit kijken naar z'n auto.
> als je er zelf 1 ziet dan hoor ik dat graag.

Wie o wie kan mij helpen? ik wil graag de donkere versie, zijn ze hier uberhaupt wel geleverd? is dat alleen voor de is300 met originele xenon?
wie kan mij helpen?

http://i752.photobucket.com/albums/xx164/sebastian74/car/DSC_0023.jpg
http://1.bp.blogspot.com/_m7G6SZLPHQQ/TT95BS_1v5I/AAAAAAAAAKM/Li-tynMSjUk/s1600/360322873130.jpg

Gaat om deze koplampen?
 
Gelukkig Ruben! Dus je komt naar de meet en JAF? Naar mijn weten zijn die lampen nooit op een LHD SXE/GXE chassis geleverd. Allemaal (origineel TRD) wat ik heb gezien zijn bestemd voor RHD. Oftewel... Je moet het zelf gaan doen..
 
Ik weet wel iemand die af en toe wat RHD units te koop heeft.. Doe zijn heel zeldzaam ook nog schijnt.. Wil em best voor je vragen of die ooit voor LHD geleverd zijn.. Maar zorg dat je klaar staat om achterover te vallen als je de prijs hoort haha
 
No Title

Zijn de facelift koplampen niet donkerder dan de 1e generatie is200? Lijkt er wel op....
 

Bijlagen

  • photo1929.jpg
    photo1929.jpg
    144,2 KB · Weergaven: 79
nope... wat je daar ziet is geen facelift koplamp.. facelift koplampen hebben dat oranje stuk daar bij de richtingwijzer niet...
zoals deze:
IS200-22_zpsebddec3b.jpg

Deze is tevens ook een xenon model

Deze lijkt donkerder, maar naar mijn weten is dat niet zo, maar je kunt bij de dealer zeggen dat ze een koplamp moeten zoeken van 2002-2005 zeg maar... dat is van een facelift model, maar dat het ook donkerder van binnen is?
 
Laatst bewerkt:
Heb even voor je gevraagd hoe het zit en of deze ook voor LHD zijn geleverd...
 
Als ik naar je foto's kijk lijkt het gewoon op blackhoused lampen Ik heb wel een setje blackhoused koplampen liggen als je dat bedoelt. Alhoewel het glas over de jaren best dof uitgeslagen is
 
En de remmen lopen weer te kutten wordt er schijtziek van....volgende week alles maar laten reviseren en vervangen....
 
De lexus rijdt nu nog steeds met 323.000 op de teller... Moeten nog wel wat dingen aan gebeuren. Handrem nieuw spul op 3 andere klauwen laten reviseren Blokken rammelen achter. Nieuwe plaatjes bestellen. Swaybar rubbers achter vervangen. Nieuwe blokken voorop Nieuwe koplampen En denkoppeling piep tijdens het koppelen, koppeling werkt nog wel goed. Dus twijfel nog steeds of ik hem ?berhaupt wil houden Koplampen 540.- Koppeling +\~ 500 met montage Swaybar rubbers 50.- 3 Klauwen reviseren 306.- met nieuwe zuigers of 206 met oude zuigers Remblokken voor 75.- Nieuwe plaatjes achter remblokken 50.- En dan nog nieuw handremspul en dikke krassen in de deur... Zit serieus te overwegen om hem weg te doen als je naar het kosten plaatje kijkt wat er moet gebeuren om hem weer strak te maken...
 
waow ik snap je... die swaybar rubbers kun je echt zelf doen hoor... 15 minuten werk... maar dat zijn de kosten niet de andere kosten zijn wat hoger.. je koppeling "piept" tijdens koppelen? bedoel je als je de pedaal intrapt? die van mij piept ook als ik het pedaal intrapt.. als dat het is dan schijnt het makkelijk oplosbaar te zijn met een beetje wd40...
 
Mijn koppeling piepte ook. Opgelost door een vetspuit op de nippel van de koppeling te zetten en de boel flink te smeren. De nippel zit op een wat vervelende plek dus even manoeuvreren.
Wat betreft de klauwen; werken die allemaal niet goed of is het enkel gerammel? Nieuwe veertjes voor je blokken bestellen en de 'anti-squeal-shims' flink in het keramisch vet zetten zou al een hoop schelen. Wellicht kan je voor de koplampen imitaties vinden voor een wat gunstiger bedrag? Ebay staat er vol mee...
 
Klauwen kraken en geleiders zit vaak vast... Elk jaar met de APK schoonmaken zit ik niet op te wachten..... Maar koppeling inspuiten?met vet? Nooit van gehoord.
 
niet de koppeling zelf denk ik, maar de cylinder dat ingedrukt wordt... kun je die piep beter omschrijven? wanneer gebeurt het?
 
Inderdaad, de cilinder invetten. Daar kwam bij mij in ieder geval de piep vandaan. Elk jaar de boel gereedmaken voor de APK is inderdaad geen doen. Ik vind het nu al bijzonder vervelend elke keer m'n Xenon te moeten wisselen met Halogeen, op de twijfel bij de APK-boer te ontnemen (hoewel ik zijn objectieve waarneming altijd wat betwijfel door z'n afkeur voor Xenon)
 
xenon? uit je is200 halen? lol nee man dat hoeft niet, gewoon laten zitten.. tis een gedoe voor auto's van na 2007...
 
Het is de koppeling zelf, rattelt ook iets..maar dat doet hij al 20,000km en rijdt nog exact hetzelfde.

Schroefset overgenomen van covko, althans staat bij hem gereserveerd.

remklauwen worden ook gedaan, als het minder warm is...nu echt geen zin in...te warm.


ben nu op zoek naar leuke kofferbak spoiler...maar kan nog niet echt wat vinden...liefst tte lipje...maar niet te vinden.