Mr.Ruben Is200...

Payne

Hoort erbij
24 dec 2011
65
0
0
Op E-bay zijn er verschillende spoilers te vinden (waaronder ook de spoilerlippen).
Krijg alleen de link niet geplaatst.
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
luxe problemen :) goedzo dat je lexus zo goed rijd. Achteraf had mijne ook 330k gelopen maar die heb ik ook helemaal technisch onderhouden. Piepjes en kraakjes is meestal, uit elkaar. invetten/smeren. goed terug bouwen :) Tada als nieuw.
 
  • Leuk
Waarderingen: j2jedi

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
No Title

Spoiler zit erop, pasvorm is niet 100% maar voor 45.- inclusief gespoten en verzendkosten heb ik daar geen problemen mee
 

Bijlagen

  • photo2189.jpg
    photo2189.jpg
    115,4 KB · Weergaven: 42
  • photo2190.jpg
    photo2190.jpg
    108,5 KB · Weergaven: 41

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ziet er niet verkeerd uit. Jammer dat ik het noet goed kan zien door de zwarte kleur.
Flinke sticker, had ik nog niet gezien :D Hoe was het met de IS200 op de N?rburgring?
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Binnenkort schroefset eronder.

volgende maand stuurkogels en biede fusueekogels vervangen....achter de stabi rubbers maar eens vervangen en dan de schroefset eronder gooien.
en dan maar met de remmerij bezig....dan nieuwe koplampen...dan gaan we eens naar nieuwe velgjes kijken....twijfel nog over de eventuele kleur velgen.

Lexus LFA imitatie zijn mooi velgen, maar 19 inch lijkt mij te groot voor onder de is200...18inch is groot genoeg met verlaging.
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
No Title

Schroefset zit eronder, veren korten zich nog zetten hij knakt aan de voorkant.. Of zijn stabi... Uitlijnen doek volgende week moet namelijk nog wat dingen vervangeb
 

Bijlagen

  • photo2296.jpg
    photo2296.jpg
    115,5 KB · Weergaven: 37
  • photo2297.jpg
    photo2297.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 35

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18




Hopelijk doen ze het nu, zat namelijk tijd zonder pc.

Stabilistator stangen voor zijn ook vervangen, begonnen direct te klapperen na het verlagen.
Remklauwen rondom gekocht met blokken erbij, remklauwen laat ik revisieren en in zwart spuiten met wit opgelegde letters voorop de klauwen en een lexuslogo op de achterste klauwen.
ik heb straks 1 set klauwen waar ik straks exact hetzelfde ermee doet, en kan deze tegen scherpe prijs aanbieden...dus als iemand er belang bij heeft tegen die tijd?
Tevens andere koplampen gevonden, zonder water...klein lip spoilertje gemonteerd.
Olie ververst met oliefilter, wat een geknoei om er fatsoenlijk bij te kunnen als je geen goede dop oid hebt.
(bij ons werken ze vooral met Mercedes, Volkswagen Audi, en opel...en geen 1 van die doppen past..:S

Zo moeten de remklauwen worden.



Volgende dingen wat er aan gedaan moet worden.
-Handrem-
-Fuseekogel LV en stuurkogel LV.
-2 nieuwe banden, maar zit te twijfelen 4 seizoenbanden ivm lichtmetalen straks...of 2 goedkope zomerbanden van hankipankithanki merk.
 
Laatst bewerkt:

coolbergen13

Actief
22 jun 2012
177
4
0
2de hands banden met net genoeg profiel wellicht een idee.
lekker bezig trouwens!! ziet er ook strak uit weer allemaal
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Ik heb een vraag.

Weet iemand of er slijtage indicatoren voorop de remblokken zitten?
Auto geeft aan controleer Remsysteem ineensauto remt wel normaal:s vloeistof is normaal en goed van kleur.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
heb je je remlichten al gechecked (links.rechts,midden) ? zou die ook op afgaan naast vloeistof en hand/parkeerrem aangetrokken. volgens mij alleen wear indicators op de duurdere jongens als LS en zo
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
3e remlicht defect, iemand enig idee hoe dit los te krijgen of handleiding?oid?
Moet ik hele unit denk ik vervangen of niet?
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Volgens mij moet je de hoede plank een stuk oplichten en dan kan je van onderaf de fitting losdraaien. Tis wel een werkje
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Volgens mij ook, morgenmiddag maar eens aan de gang.. Zit er losse lamp in of is dit 1 geheel?