Mr.Ruben Is200...

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Nieuwe Update.


Remklauwen rondom laten reviseren door professioneel bedrijf, en laten spuiten....stickers plakken en blanke lak doe ik zelf...wil er een dikke blanke hitte bestendige coating ophebben
ik heb straks een set klauwen over, die ik laten reviseren...als er belang bij is....575,- rondom....zwart gespoten zonder stickers en extra blanke lak.

2 nieuwe bandjes eronder, volgende week en fuseekogel en stuurkogel links vervangen volgende week.
dan nog de handrem en dan is hij nagenoeg apk proof voor april voor de keuring( beter op tijd dan te laat:p)
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Ik had een vraag weet iemand of 18x8j et 40 18 inch gaat passen op een is200?
Binnenkort 2 deuren laten spuiten.. Erger me dood aan de krassen.
En zaterdag meeting:)
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
No Title

Deze velgen komen er van de week onder, 18 inch...hopelijk steken ze niet te ver naar binnen...volgende maand 2 deurtjes laten spuiten...nog ff tectyleren en dat vind ik het wel welletjes...
 

Bijlagen

  • photo3776.jpg
    photo3776.jpg
    154 KB · Weergaven: 36

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wat is de offset en breedte van die velgen? dan weet je wel of ze wel of niet te ver naar binnen steken
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
No Title

Ik heb gekozen voor 215 35 18... En ze passen super mooi met verlaging zonder aanlopen
 

Bijlagen

  • photo3912.jpg
    photo3912.jpg
    161,9 KB · Weergaven: 55

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Lexus staat te koop, we hebben nu samen twee auto's en me vriendin mag alleen automaat rijden.

Velgen zijn nog te koop
Schroefset ook met lv kapot lager.
En nog 2 gereviseerde klauwen achterkant ongebruikt.

Ik wil straks een jongere is200/is300 of mischien wel een sportcross.
En minder km.

De mijne heeft nu 342.000 gelopen
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
Lexus is verkocht.... Velgen zijn verkocht... Sparen voor een jongere.... Ben al op zoek geweest bij andere merken ...maar een is200 is gewoon het beste... Daar kan niks anders tegen op..... Lexus ik mis je....

Vooral ik afgelopen weekend en gisteren en vandaagalweer een rode sportcross heb zien rijden in Almelo met een jongedame ?chter het stuur begin ik de mijn is echt te missen...

Trouwens de rode sportcross heeft kentekenplaat van het lexusforum wie o wie
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Lexus is verkocht.... Velgen zijn verkocht... Sparen voor een jongere.... Ben al op zoek geweest bij andere merken ...maar een is200 is gewoon het beste... Daar kan niks anders tegen op..... Lexus ik mis je....

Vooral ik afgelopen weekend en gisteren en vandaagalweer een rode sportcross heb zien rijden in Almelo met een jongedame ?chter het stuur begin ik de mijn is echt te missen...

Trouwens de rode sportcross heeft kentekenplaat van het lexusforum wie o wie

Vast wel, maar de nieuwe eigenaar kan dat beter bevestigen ;) Dat is goed te zien aan de rode remklauwen en Megan einddemper. Ik dacht dat er maar twee rode SC's in NL, waren, waarvan de andere een IS200 business. Dus als je er een bent tegengekomen met een Lexusforum kentekenplaat, dat is het vast mijn ex :p
 

Mr.Ruben

Actief
30 mrt 2013
217
6
18
De auto waar ik de vorige meeting op stemde...

En dan is het inderdaad jou ex... Hopelijk de auto en niet de vrouw wat erin reed.