Mr.Ruben Is200...

Goede raad: eerst zoeken, dan vervangen.. zo heb je nu al bougies vervangen, bobines, nu een injector.. zo kan het een dure koop worden :p
Zoals al gezegd, eens een een oude (nog ZEKER werkende) bougie nemen en eens op alle bobines plaatsen. als je dan ene hebt waar je geen vonk krijgt, eens de bobine met een andere wisselen. Heb je dan nog geen vonk ligt het niet aan je bougie en ook al niet aan de bobine. Injector kun je in feite ook testen: als je weet welke cilinder niet mee wil, eens starten zonder de bougie erin, als er dan naft uit komt weet je ook genoeg eigenlijk..
 
Kan je na deze test ook gewoon injector na injector de stekker afhalen en zo hoor je ook verschil als het al dan niet aan de kabels,bougies of bobines ligt en de kabels van de injectoren uitmeten is ook vrij simpel maar let op,bij sommige merken zijn deze MASSAgestuurd
 
Injector is vervangen, optrekken gaat wat vloeiender kijken of het dat probleem is, Rubbers van injectoren vervangen lijken of dat helpt.
 
Auto loopt weer zoals het hoort door een andere injector, helaas zat er vanochtend ene spijker in de band...prop wil niet omdat hij er schuin inzat.
van de week zelf ff 2 nieuwe banden bestellen.

waarschijnlijk toyo, of vredestein.
 
Good job :rulez:

Balen van je band... soms kun je nog ver komen met een parapluutje, maar als het echt aan de zijkant zit ook niet denk ik.
 
Ik heb gebeld, 270,- per stuk....in de btw.....heb familielid die heeft meer connecties die gaat kijken of hij korting kan krijgen bij de dealer....wil liefst nieuw
 
Wil je nieuwe omdat ze dof geworden zijn? Er zijn firmas die er weer nieuwe van maken en kost voor beide nog niet de helft van 1 nieuwe
 
Auto is door de apk, nieuwe fuseekogel lv erop...en 2 nieuwe vredestein's.

Volgende maand nieuwe koplampen en dan JAF!!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: coolbergen13
Door de apk gekomen, binnenkort gaat hij toch maar weg denk ik....elke maand krijg ik een motorstoring elke maand mankeert er wel wat aan...als het niet een injector is...is het wel wat anders.
wordt de langzamerhand een beetje moe van....mijn vorige auto heb ik gewoon 3 jaar storingsvrij gekregen....maar deze lexus bevalt mij nu steeds minder.....denk dat ik hem een tijdje wegdoe en goedkoop brikkie ga rijden en over jaartje of wat een jongere is200 ga kopen...en dan een automaat....
 
Als je een paar maand geen werk heb gehad, en nu ik gelukkig weer wat gevonden heb neem ik liever een wat goedkopere versie uitvoering en modeljaar etc.
 
Altijd een moeilijke keuze houden of verkopen. Achteraf weet je pas of het de juiste beslissing was. Het is natuurlijk niet alleen de auto waar je afscheid van neemt maar ook de mensen op dit forum die samen dezelfde passie hebben. Succes met je beslissing.
 
Auto blijft... Klauw la laten reviseren nieuwe schijven en blokken van het merk ate komen erop( gehoord dat autofabrikanten dit merk ook standaard gebruiken) Binnenkort de rest van de klauwen laten doen en laten spuiten kost 10.- meer....twijfel alleen over de kleur... Donkerblauw of zwart en met lexus logo of zonder