Navigatie DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hallo mede lexus fanaten;)

Ik ben opzoek naar een nieuwe kaart voor me navigatie. Iemand misschien nog iets liggen van de afgelopen jaren?
Heb geen idee welk type het is maar ik rijd in de IS250. Ook iemand een idee hoe je uberhaupt die dvd eruit krijgt.

mvg
Ronald
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Ooh dat zou mooi zijn...waar haal je dat vandaan en is dat niet serie gebonden dan?
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Wout, die downloadversies werkten volgens mij alleen in de oudere onbeveiligde dvd's?
Ik herinner me zoiets uit mijn Toyota tijd, ouderwets branden op toen nog peperdure doublelayer DVD's :)
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
kheb geen idee, ik had m voor mijn auto al gedownload maar die leest hellaas alleen cd's..:sleep:

ja er is heel veel te downloaden, simpel de juiste versie opsnorren, ik een een programma van mijn broer en daarmee krijg ik op ''navigation lexus'' een hele lijst met zoekresultaten waarbij ik alleen nog een regio hoef te kiezen en bij het bestand staat voor welke voertuigen het geschikt is (meestal toyota/lexus from 2003)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Rowi de versie staat op je dvd, maar je weet niet hoe je deze eruit moet krijgen... ik ook niet haha :) Iemand die Rowi kan helpen?
 

dogo

Nieuw hier
22 okt 2014
7
0
0
Dit heb ik vaak gebruikt, met succes, maar weet ook niet of de dvd's zulken werken op mijn splinternieuwe IS300H. Voorlopig heb ik het in ieder geval niet nodig.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Trouwens, ik heb er idd nog een liggen van ca. 5 jaar oud versie Europa, uit een Avensis.
Hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, welke buurt woon je?

Zal straks eens even zoeken voor je.
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
hoe je de cd eruit krijgt? ik kan gewoon op het knopje eject drukken op de cd speler achterin
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Haha bij mij kan ik hem via me touch sreen eruit gooien maar er zit een klokje voor;) die DVD zit achter dat schermpje weg gebouwd:p
Ene VROEM? 5 jaar oud is 2009? hmm ik heb nu 2008 dus zou vooruit gang zijn. ik woon in Vlissingen.
Ene WOUT... in hoeverre kan jij een IS250 uit 2006 Nav DVD naar voren halen dan? dan zal ik proberen dat klepje is open te krijgen vanmiddag

thnx mannen
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
hello;) heb inmiddels de gehele kaarten van Europa veilig binnen gehaald van 2014/2015. iemand ideen over hoe die te branden? schijnt iets aparts te zijn;)
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Als het werkt met het branden en ik krijg uberhaupt dat kreng eruit dan zal ik er un paar extra branden;)
Over computers hoef je me nie veel te leren Alor....autos is un iets ander verhaal;)

Je horen ervan
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Nog even een tip, ik weet dat de TNS types erg gevoelig waren voor het merk Double Layer DVD waarop je brandt.
Ik heb altijd Verbatim gebruikt, ik meen nog ergens in een hoekje wat nieuwe te hebben liggen.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
No Title

Ik woon bij Apeldoorn.

Bijgaand de foto van mijn DVD.
 

Bijlagen

  • photo2723.jpg
    photo2723.jpg
    380,8 KB · Weergaven: 34

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Oke das un end weg. Ik heb Philips gekocht en Verbatin besteld. Philips gebrand gister maar leest de kaarten niet in. Doet alles behalve kaarten inladen;(
Heb trouwens wel de juiste versies van Noord Oost en Central. West is geen goede van te vinden
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Branden op de laagste snelheid?

Ik heb een plextor, die brand op 2x, dat was essentieel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.