Navigatie DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Ja had hem op 1x gezet en liep langzaam op naar 2x. Die snelheid is alleen om geen fouten te krijgen mocht je buffer leeg raken;) Heeft mijn pc geen last van gelukkig
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
De brander zelf is het essentiele onderdeel hier, niet de snelheid, het schrijfprogramma of de disc (hoewel je het daar ook nog mee kan verknallen). Met sommige lukt het, en met andere blijf je klooien. Kun je genoeg van teruglezen op de site die dogo vermeldt.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Jep...dus ik hoop dat het met Verbatim lukt anders doe ik het nog ff met Nero proberen op beide schijfjes en mocht dat niet lukken kan ik nog is un andere brander proberen. 5 kansen;) en is nog steeds goedkoper als nieuw kopen
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Nero gaat niet werken.

Imgburn schrijft puur, dat herinner ik me nog.

Maar zou het ook kunnen zijn dat jouw dvd speler beveiligd is tegen kopietjes?

Zoiets lees ik ook :p
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Uh dat is juist waarnaar je streeft toch ? Zodanige kwaliteit en juiste structuur branden dat de speler denkt he het is een echte disc...:sneaky:
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Toyota and Lexus can be copied, but you waist you time and dvd’s on it because the reader in your car since ca 2010 / 2011 does not accept burned DVD’s!!!!!!!
( DVD Double Layer OTP; burned VERSUS PTP ;pressed)
And only if your skilled to change appropriate things in the original DVD content you may bypass this issue.

In de link over het kopi?ren staat precies waarom DVD's in Lexus vanaf medio 2010 niet werken.
Dat was mijn ervaring toen ook. Niks aan te doen!!

Al brand je 100 dvd's, het proces zal zeker lukken, de laser van de dvd nav leest 'm echter simpelweg niet.

Je kan de dvd's gebruiken als onderzettertjes, maar daar zijn mooiere versies van bij Ikea.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
En Rowi zit ruim voor die datum dus zou niet weten waarom die zich daardoor moet laten afschrikken. Verder is het gewoon de gebruikelijke strijd tussen hackers en oem leveranciers, dan ligt die voor en dan weer de andere partij. We horen het wel Rowi als het je lukt. Zat laatst in een nieuwe wijk waarbij de Lex dacht dat die op de Noordzee zat of zo dus als het je lukt ben ik geinteresseerd, desnoods via PM:p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heren hou er aub rekening mee dat het plaatsen over het illegaal verkrijgen van deze DVDs echt strikt tegen de forurmegels is.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Gelukkig dus niet tegen de ...forumregels....:) Forurmegels ken je dat eten dan ? Dierenbeul:D
 

jpsystem

Actief
14 mrt 2012
135
1
18
Het moet op een of andere manier lukken, ik heb die van 2014 eens gekocht via marktplaats.
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Werkt die JP? ik zat er ook aan te denken om te halen maar vertrouw het niet zo:( aparte lui die ook alleen maar opsturen en in ene nie thuis zijn enzo
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Bij mij staat er geen nummer op Alor alleen het jaartal maar is ook al een aantal jaar oud. Er is nu een E19. das 2014/2015
 
Status
Niet open voor verdere reacties.