Nieuw hier, en nog op zoek... (RX300?)

De verkoper, Huro in Uden, staat hier (erg) goed bekend dus daar hoef je je niet druk om te maken.
Sterker nog, er zijn best wel wat forummers die daar hun auto gekocht hebben.

Dat van (het ontbreken van) die beurten is wel een goede onderhandelingstroef :smirk:
Succes!

Huro in Uden, is inderdaad een betrouwbare partner als we de verhalen van mede-forummers moeten geloven (en dat doen we :) )
Die RX400 is wel een tik duurder dan die vorige advertenties die ik in dit topic zag, maar dan heb je bv wel het Mark Levinson systeem.
Auto zelf is met 100k en een goede onderhoudshistorie eigenlijk pas net "geboren"

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Deze oogt een stuk netter en frisser dan de eerste optie die je voorschotelde. Conditie van de voorstoelen alleen al een heel stuk beter.
Zo te zien een GROM V-line ingebouwd, dat is prettig en handig - want recente navigatiekaarten ga je bijvoorbeeld niet meer kunnen krijgen - en Mark Levinson dus die zeker even goed beluisteren ook, doen alle speakers het goed.

Die onderhoudsintervallen zijn wel ruim maar ik zou hem daar zelf niet om laten staan als de auto nu goed is, we de ontbrekende jaren vanaf 2020 duiding bij vragen lijkt mij een goede.

Eens met quattrootje dat de verkoper een prima partij is.

Let ook vooral even op dorpels bij portieren en kofferbak; aantal beschadigingen zegt iets over hoe er mee omgegaan is. Dit ook in combinatie met niet al te secuur bij elke 10k km of jaarlijks voor een beurt naar de garage brengt bij mij het woord laksheid naar boven.

12 maand garantie is een mooie bijkomstigheid, ik zou wel willen weten waarvoor deze garantie geldt; soms bedoelen ze alleen versnellingsbak, motor maar wellicht is die garantie volledig. Mag ook wel want ik vind het geen koopje.

Benieuwd naar je ervaring morgen!

• Leuk
Waarderingen: quattrootje