Die RX400h gaat het niet worden.
Zag er best goed uit voor een auto van die leeftijd maar ik heb er niet eens in gereden;
Wij hebben 3 kinderen en die moeten fatsoenlijk achterin kunnen zitten - dat is bij dit model voor de middelste op de achterbank echt geen doen. De ruimte viel me sowieso al wat tegen achterin, de afstand tussen de vloer en de bank is ook nogal klein (accu pakket?) maar de middenconsole die zo ver uitsteekt dat verpest het helaas helemaal.
Ik dacht toen ik het zeg nog heel eventjes daar zet je gewoon je voeten langs maar nee, alles bij elkaar is echt geen doen.
Ik vrees dat ik jullie teleur moet stellen…
Daarmee is Lexus dus eigenlijk gediskwalificeerd want 300’s vind je nauwelijks, de 400h is dus geen optie en een 450h vind ik echt té - het is sowieso al erg op het randje van wat financieel verantwoord is met de wegenbelasting en het verbruik. Zeker gezien de ontwikkeling in de benzineprijzen
Desalniettemin toch blij dat ik naar Huro ben gereden - zeer vriendelijk en correct lijkt me zo. Proefrit gemaakt in een RAV4 en ik ben ook 90% (of meer) zeker dat ‘m dat gaat worden.
Dusss… ik vrees dat daarmee mijn aanwezigheid op het mooie Lexus forum van korte duur is geweest
Alsnog bedankt voor jullie input en voor het warme welkom

Keep in up - ik houd het natuurlijk wel bij dezelfde familie; die van de echte Japanse kwaliteit
Edit: en wie weet gaan we de Auris van m’n vriendin nog wel een keertje inruilen voor een Lexus