Nieuw hier: W3sley

W3sley

Actief
27 nov 2011
183
0
0
Hoi allemaal!

Ik ben Wesley, 21 jaar, en kom uit een klein gehucht nabij Utrecht. Ik heb mij hier aangemeld omdat ik gister een is200 executive uit 2001 heb gekocht. Deze is zaterdag klaar, en dan dan ook op de gevoelige plaat worden vastgelegd.
Voor de lexus heb ik 2 Honda Civic's gehad. De eerst is nu plat (niet door mijn schuld) en de andere heb ik ingeruild bij het kopen van de lexus.

Hier een foto'tje van mijn civic:
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Het is natuurlijk echt een wereld van verschil, de civic heeft geen opties. En de Lexus zit alles op behalve de navigatie.
Ga er op vermogen wel wat op achteruit, maar man, wat rijd zo'n is200 lekker! :)
 
Welkom op het forum, we zijn benieuwd hoe je lex eruit ziet! dus zodra je hem hebt vergeet dan niet om foto,s te plaatsen!

heb je verdere plannen??
 
Welkom op Het Lexus Forum. Alvast heel veel plezier met je IS. Geniet ervan. Maak er iets moois van.
And as above, Any plans?
 
Plezier van de IS gaat wel lukken denk ik zo! Maar plannen heb ik nog niet echt. Misschien in de zomer een knap setje Varrst?en velgen ofzo..
 
welkom wesley op het forum!
veel plezier komende zaterdag en de vele kilometers daarna ;)
 
Je wisselt toch niet van zo'n vette Honda naar zo'n saaie 4 deurs Toyota met tjoening achterlichten? :P

Ben benieuwd naar de foto's! Aan je reactie op CCH te zien heb je een automaat gekocht?
 
Hier ook welkom dan....Ben er ook pas hoor haha....
Je zal me wel kennen via CCH. Bij de aanrijding met je 1e civic was ik er ook bij....

Ben benieuwd naar de pics van je lex....
 
De auto is inmiddels klaar, alleen mijn verzekering gaat pas zaterdag in.. Balen! Maarte Ace, wat voor een auto reed jij dan met dat ongeluk?
 
W3sley zei:
De auto is inmiddels klaar, alleen mijn verzekering gaat pas zaterdag in.. Balen!

Allereerst :hi: :hi:

Dat is vreemd dat je verzekering pas op zaterdag ingaat.
Ik bel meestal pas op de dag dat ik een auto ophaal met mijn verzekering en dan heb ik per direct een tijdelijke verzekering. (behalve dan bij de Audi :redface: , maar ook dat bleek uiteindelijk met een uurtje geregeld te zijn.)
Of heb je dat zelf zo geregeld?
 
Ja dat heb ik inderdaad zelf zo geregeld. Maarja, dat ene dagje overleef ik nog wel...
 
Hahaha, ik weet hoe je je voelt. De mijne is nog niet klaar, maar het duurt gewoon (te) lang...wil er direct in kunnen rijden, hahaha. Nog 1 nachtje slapen!!!
:mrgreen:
 
Ziet er zo het eerste oog netjes uit! Heb je steelies erop of zwarte velgen? Ben benieuwd naar foto's met wat meer licht. Rijd inderdaad echt totaal anders dan een Civic he...