Nieuw hier: W3sley

Thnx allemaal! Zal als het van het weekend een beetje goed weer is een paar goede foto's maken :)
 
Is toch wel erg mooi dat 2-tone dashboard, erg jammer dat dat er bij mij niet in zit... Mischien is een sloper kopen en omzetten....
 
Grom audio kastje incl bt module besteld! Krijg hem jammer genoeg pas met mijn verjaardag...
 
18 inch, et45 en volgens mij 7,5j. Komen 225/40 banden omheen. Weet alleen nog niet welke...
 
Properkes zo met de LeMans eronder.

Dit is nu een velg waar je weinig fout mee kan doen al je deze onder je wagen plaatst :rulez:
 
Thnx! Zit al even op het forum, maar bedankt voor je welkom. Plezier heb ik zeker van mijn IS. Maar mis de kick van de vtec toch wel een beetje..
 
gewoon een tijdje in een Spark gaan rijden en dan heb je daarna wel het gevoel dat die IS toch wel rap is... :)
 
Haha, dat zal best ja. Maar bij mijn vorige auto was het 175pk/1000kg. En het klapt er zo lekker in! Misschien in de toekomst maar een vtec er bij kopen..
Heb vanmiddag een telefoontje gehad dat ik van het weekend mijn nieuwe rims op kan halen :)