Nieuw hier: W3sley

ziet nou niemand dat er een onverlaat grafiti op de auto aan het spuiten is?????

Of vinden "we" dat juist mooi.???
 
micdee zei:
ziet nou niemand dat er een onverlaat grafiti op de auto aan het spuiten is?????

Of vinden "we" dat juist mooi.???


Hahaha!

En btw, die onverlaat ben ik :hi:
 
Nice! Nu alleen nog een klein beetje verlagen zodat de wielen beter in de kasten zitten :)
Netjes gepoetst...ben je zeker lang mee bezig geweest.
 
Als ik ga verlagen wil ik zo laag mogelijk. Maarre, hij is niet gepoetst. Heb hem alleen maar ff goed gewassen :)
 
mooie foto's van een mooie wagen.
gaat dat een beetje goed?? dat rond gooien?? ik ben altijd bang dat ik wat afbreek ofzo
 
Afbreken zal niet zo snel gebeuren. Heet gaat opzich wel, maar mist wel een berg power..
En die foto is idd genomen bij van Zijl in bunnik. Woon je in de buurt?
 
Bij Goes zeker? Heb je auto best wel vaak zien staan, en volgens mij ook zien rijden. :)
 
Schroefsetje moet nog even wachten. Ik ga namelijk zeer binnekort met mijn motorrijbewijs beginnen.
En ik heb natuurlijk ook al een motor op het oog :)
 
waarom was het niet geschikt dan? ziet er allemaal netjes uit! wat voor motor ga je kopen?
 
Die Shark helm was schijnbaar een prototype. Stond in donkere letters in het carbon, dus dat was wel lekker duidelijk te zien. Niet.. Ik ben van plan een Honda cbr 600rr te kopen om mee te beginnen :)