Nieuw hier: W3sley

Net maar weer is wat voor de lexus besteld. Dit keer niks optisch maar het komt het rijden zeker wel ten goede.
Besteld: Revisie set voor de voorste rem tangen! Dit om van het z??r vervelende trillen af te komen..
 
Ja, er is een rubber kapot en hierdoor komt er vocht bij. Hierdoor roesten de zuigers vast. Mijn rechter remklauw blijft de schijf stevig vast houden en hierdoor trilt ie. Heb het probleem al eens eerder gehad..
 
Voor mijn begrip: Heb ook wel eens een half werkende remklauw gehad (nog niet op de Lexus), maar dan remt hij niet op 1 kant vd schijf. Betekent dat dan niet dat jouw schijf ook krom is?
Succes met je reparatie. :rulez:
 
Schijven en blokken zijn ook al besteld. Het revisiesetje is puur en alleen maar om er voor te zorgen dat mijn remklauwen niet weer vast gaan zitten door vocht wat er in komt.
 
Grote kans dat de zuigers ook overleden zijn... Had ik ook, 2 van de 4 ingevreten.. Helaas. De prijs van remklauwen is tegenwoordig heel gunstig. Reviseren of vervangen scheelt niet heel veel meer als je het uitbesteedt, zeker als er ook nieuwe zuigers in moeten want die zijn best kostbaar, evenals het revisie set.

Succes met de remmen in ieder geval!
 
die is zeker niet langzaam denk ik zo!

je komt het tegenwoordig wel vaak tegen de uitlaten zo... wat ik overigens super eruit vind zien ;)
 
Ik heb de motor nou een aantal dagen, en ik kan je vertellen, hij is snel! :D
Die uitlaat is niet origineel, het is een laser extreme uitlaat. Heel lekker geluidje als je gas geeft!
 
Een tijdje geleden heb ik mijn remklauwen aan de voorzijde gereviseerd. En man, wat was dit hard nodig!
Zoals al eerder te zien was had ik last van erge trillingen in de auto. Dit is nu opgelost! het was overduidelijk een van de zuigers van de rechter remklauw.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Beunplaats..

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ik ben vandaag ook nog bij showoffimports geweest. Hier heb ik een nieuwe grill gekocht :)

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 
Ik weet niet of het al is is gedaan door iemand hier op het forum, maar ik ben van plan om mijn auto te gaan spuiten met Plasti Dip. Iemand hier ervaring mee?
Zit te twijfelen tussen mat zwart, mat wit of camo groen..
 
Geen ervaring mee maar begreep dat het best makkelijk spul is.. Enige nadeel van dat matzwart is dat je vingerafdrukken zult blijven zien
 
En rijd dit ook beter dan een echte Honda Legend of welk ander model dan ook ?

Er moet toch wel 1 Honda die in de buurt komt ?

Welkom

Groet Lexter
 
W3sley zei:
Ik weet niet of het al is is gedaan door iemand hier op het forum, maar ik ben van plan om mijn auto te gaan spuiten met Plasti Dip. Iemand hier ervaring mee?
Zit te twijfelen tussen mat zwart, mat wit of camo groen..

paar vrienden van me hebben het gedaan met hun wagens, waaronder de velgen het dak en nog wat kleine andere plekken.

ik zelf zat ook te denken om het dak matzwart te spuiten!
 
Woopssssss...neem aan dat je niks hebt, anders had je het wel gepost. Succes met je project...probeer er iets positiefs in te zien :)