Nieuw hier: W3sley

Er werd gevreest voor een gebroken wervel en interne bloedingen in mijn buik. CT scans en xray's gemaakt en gelukkig niks ernstigs uit gekomen. Alleen mijn hele bovenlichaam zwaar gekneust. Het wordt een a'la ghostrider project, veel zwart dus :D
 
Sterkte! Veel beterschap! Balen van de motor, maar zolang jij maar ok bent.
 
??nzijdig ongeval of iets anders ook bij betrokken? What happened?? Wel balen van zon verse RR.

Succes met de opbouw.
 
Bocht verkeerd ingeschat, en dat is op de motor niet zo best. Vol in de remmen zonder abs, dus toen is mijn achterrem vast geslagen en ben ik rechtdoor een weiland in gereden. Het was of het weiland of vol op het asfalt..
 
tjees man. Was het schemerig ofzo? Of misschien toe aan een bril? (grapje)

Ik heb pas mijn 2 brommers verkocht ( VF700 interceptor en gpz 900R ) en ruim 8000 a 9000km gereden vanaf juni gelukkig zonder enige schade, wel een paar schrik momentjes :P
 
Ach ja, schrikmomentjes heb ik ook wel eens met de auto...als je maar goed eruit komt :P
Goede keuze dat weiland lijkt mij, want dat is "zacht".
Ghostrider? de motor of jij, hahaha
 
Haha, allebij! Heb al een zwart pak enzo. En over een paar maandjes ook een zwarte motor:)
 
Daar heb ik hem inderdaad vandaan. Ben, zoals je misschien wel hebt gelezen, gevallen. Hij is nu zwart ipv rood:)
 
Goed en slecht nieuws..

De Lexus wordt woensdag ingeruild op iets heel anders. Een Fiat Grande Punto T-jet. Dit omdat ik toch echt wat zuiniger moet gaan rijden ivm het aankopen van een eigen appartement. Nou is het niet de lulligste Punto, het is de 1.4 turbo met 120pk :) Het is natuurlijk wel heel wat anders dan de Lexus, en het zal ook best wel even wennen zijn, maar ik denk dat deze auto mij goed gaat bevallen!

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Wellicht blijf ik nog actief op het forum, als jullie dat goed vinden natuurlijk.. :)
 
Hey, gotta do what ya need to do, dus... ;)
Ziet er goed uit. Veilige km's en succes met je appartement!