Nieuw hier: W3sley

Mooie wieltjes voor onder een Zilvere IS200. Alleen jammer dat het geen breedte set is. Denk dat je makelijk een 8.5J achter kwijt had gekunt.
 
Op de doos staat 18x8.5 dus volgens mij is het 8.5j... Ben wel heel benieuwd hoe het gaat staan, maar moet nog een tijd geduld hebben. En er is verders niks bijzonders aan het opslaan hoor. Ze liggen gewoon netjes van elkaar af op een bandenstandaard. Het lijkt idd net of ik ze gewoon op elkaar heb gestapeld.
 
Dankje. Maar automaat is voor mij geen eis aan een auto. Vind het wel meer bij de auto passen ipv een handbak..
De auto's die ik hier voor heb gehad (civic's) ga ik never nooit met een automaat rijden.
 
Inderdaad bbs le mans replica's. Inclusief banden ben je toch al wel snel een bedrag met drie nullen kwijt..
 
Lijken wel een beetje op de mijne (Linea Corse)! Moeten nog geleverd worden, helaas ;)


Mooie velgen, absoluut!
 
Afgelopen week een kleine schade'tje gereden. Dit is gelukkig allemaal alweer netjes gemaakt.
Hier een foto met de nieuwe velgen incl. schade aan de voorbumper :roll:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Zit er nu toch serieus over na te denken om hem te verlagen. Iemand suggesties voor een schroefset of veren?
Ben wel bang dat mijn wielkasten voor gerold moeten worden dan..
 
Ligt eraan wat je wilt, veren is voor een vaste verlaging, dus als je wielen dan gaan aanlopen, dan kan je niks meer doen. Met eenschroefset kan je dat tensminte nog een beetje zo instellen dat het wat hoger kan, maar ook lager wanneer veren niet voldoende voor je is.

Hoe is de staat van je schokdempers? als deze al bijna aan vervanging toe zijn, dan zou ik zeker een schroefset nemen, want anders moet je 2x arbeid betalen om het te swappen ipv 1x goed en heb je er geen kijken meer naar.
 
Neem een BC Racing schroefset. Arbeid is 1 gang, relatief weinig werk. Je hebt dan nieuwe schokdempers, inhardheid instelbaar en je kan traploos verlagen of verhogen. Check de Marketplace topic bij ShowOff Imports of Jappower voor een goede deal.
 
Ja aan dat setje zat ik inderdaad zelf ook al te denken. En ik krijg bij showoff standaard 10% korting dus dat is wel mooi mee genomen opzich..
 
Staat er netjes bij! LM's staan hem heel dik! Maar moet wel net zoals die van mij een heel aardig stuk omlaag! BC Racing setjes kan ik je alleen maar aanraden. Mooi afgewerkt, makkelijk instelbaar en grote range van heel comfortabel tot knalhard.
 
Het blijft toch een luxe auto he, dus was niet van plan om te gaan stuiteren. Ben alleen wel bang dat met de verlaging die ik wil er een beetje gerold moet gaan worden in de kasten.. Maarre jij nog steeds je IS te koop Fer?
 
niet te laag gaan en dempers wat harder zetten :) dan hoef je misschien niet te gaan rollen.
 
Nee mijn IS blijft gewoon. Ga er lekker aan verbouwen of ben daar eigenlijk al mee begonnen.
Kasten rollen hoeft niet zo'n drama te zijn. De voorste kun je zelf ook wat modificeren. Plastic kuipen warm fohnen met een verfbranden en dan met een handdoek naar binnen duwen. Voor zijn het maar wat montage oogjes die je om hoeft te kloppen. Achterste randje zou ik laten doen, maar misschien dat het met een schroefset helemaal niet nodig is. Je auto veert een heel stuk minder ver in.