Net maar weer is wat voor de lexus besteld. Dit keer niks optisch maar het komt het rijden zeker wel ten goede.
Besteld: Revisie set voor de voorste rem tangen! Dit om van het z??r vervelende trillen af te komen..
Ja, er is een rubber kapot en hierdoor komt er vocht bij. Hierdoor roesten de zuigers vast. Mijn rechter remklauw blijft de schijf stevig vast houden en hierdoor trilt ie. Heb het probleem al eens eerder gehad..
Voor mijn begrip: Heb ook wel eens een half werkende remklauw gehad (nog niet op de Lexus), maar dan remt hij niet op 1 kant vd schijf. Betekent dat dan niet dat jouw schijf ook krom is?
Succes met je reparatie. :rulez:
Schijven en blokken zijn ook al besteld. Het revisiesetje is puur en alleen maar om er voor te zorgen dat mijn remklauwen niet weer vast gaan zitten door vocht wat er in komt.
Grote kans dat de zuigers ook overleden zijn... Had ik ook, 2 van de 4 ingevreten.. Helaas. De prijs van remklauwen is tegenwoordig heel gunstig. Reviseren of vervangen scheelt niet heel veel meer als je het uitbesteedt, zeker als er ook nieuwe zuigers in moeten want die zijn best kostbaar, evenals het revisie set.
Ik heb de motor nou een aantal dagen, en ik kan je vertellen, hij is snel!
Die uitlaat is niet origineel, het is een laser extreme uitlaat. Heel lekker geluidje als je gas geeft!
Een tijdje geleden heb ik mijn remklauwen aan de voorzijde gereviseerd. En man, wat was dit hard nodig!
Zoals al eerder te zien was had ik last van erge trillingen in de auto. Dit is nu opgelost! het was overduidelijk een van de zuigers van de rechter remklauw.
Ik weet niet of het al is is gedaan door iemand hier op het forum, maar ik ben van plan om mijn auto te gaan spuiten met Plasti Dip. Iemand hier ervaring mee?
Zit te twijfelen tussen mat zwart, mat wit of camo groen..
Ik weet niet of het al is is gedaan door iemand hier op het forum, maar ik ben van plan om mijn auto te gaan spuiten met Plasti Dip. Iemand hier ervaring mee?
Zit te twijfelen tussen mat zwart, mat wit of camo groen..
Project Lexus komt wederom weer op ze kont te liggen. Heb iets anders wat af moet voor de lente en een hoop geld gaat kosten.
Ben afgelopen maandag gecrasht met mijn motor, hier is dus het een en ander aan stuk. Dit gaat in de loop van de winter allemaal vervangen worden..