Gefeliciteerd, maar het is gebruikelijk om even de kleur van exterieur en interieur te delen, leverdatum, locatie, pincode en creditcard gegevens te delen.RZ besteld
Geweldig!RZ besteld
Ik houd zo van eenvoud. Woon je in Friesland, Groningen of Drenthe? Grapje, daar zijn zo ook zo lekker kort van stof 
Waar gaat je voorkeur naar uit denk je? RZ of RX?Gefeliciteerd, maar het is gebruikelijk om even de kleur van exterieur en interieur te delen, leverdatum, locatie, pincode en creditcard gegevens te delen.
Haha, maar super leuk dat je er een besteld hebt! Het lijkt mij echt een gave bak om in te rijden. Ik rij zelf een RX450h+, wat ook geen straf is.
Ik heb niet in een RZ gereden, maar de plugin electrische aandrijflijn vind ik al geweldig van de RX. De RZ zal denk ik de overtreffende trap zijn ivm dat deze zo het vermogen electrisch heeft en niet zoals de RX gedeelte. Voor mij is de RZ niet praktisch.Waar gaat je voorkeur naar uit denk je? RZ of RX?

Soms wil je even snel een bericht plaatsen in opwinding, wellicht vlak nadat je 'm besteld had?nou, ik bleek wat erg kort te zijn in mijn aanmelding. Mijn laatste auto RAV4 AWD uit 2019 heeft prima dienst gedaan, o.a. bij twee verbouwingen. Prettige auto, maar niet echt stil. Het is nu tijd voor een EV. Proef gereden met de nieuwe BZ4X, Hyundai Ioniq 5, Kia EV5 en de RZ. Niks mis met die anderen, maar het rijcomfort van de RZ is geweldig. Ik weet dat de actieradius ook na de upgrade niet geweldig is, maar het komt vrijwel nooit voor dat ik meer dan 300 km op een dag op pad ben. Laadstation op de eigen oprit is al aangeschaft. Dus de RZ: 500e Presidential Line (vanwege de kar van 1.500 kg - anders was de 350e 35th prima geweest), Aether Blue met Orage bekleding. Levering in juli, als alles goed gaat. Ik hoop nog op een ruil van de 20" naar 18" velgen. Wie heeft interesse?