Nieuw lid en vraag

RXjw

Nieuw hier
27 feb 2022
1
0
1
Beste allemaal,
Onlangs heb ik een RX400h uit 2007 aangeschaft. Ga ik zakelijk mee rijden als youngtimer. Heb nu (nog) een V60XC en daarnaast een Morris Minor Tourer uit 1969.
Ik heb gelijk een vraag: heeft iemand ervaring met het bedrijf autoscherm24.nl uit Almere? Ik overweeg de aanschaf van een mediascherm zoals bij een Tesla. Het oude scherm incl cd speler en cassettercorder wordt dan vervangen door een nieuw scherm waarmee je kan streamen, navigeren, postcasts luisteren etc.
Ben benieuwd naar jullie evt ervaringen
Mvg, RXjw
 

Johno

Actief
23 jan 2022
456
202
43
Beste allemaal,
Onlangs heb ik een RX400h uit 2007 aangeschaft. Ga ik zakelijk mee rijden als youngtimer. Heb nu (nog) een V60XC en daarnaast een Morris Minor Tourer uit 1969.
Ik heb gelijk een vraag: heeft iemand ervaring met het bedrijf autoscherm24.nl uit Almere? Ik overweeg de aanschaf van een mediascherm zoals bij een Tesla. Het oude scherm incl cd speler en cassettercorder wordt dan vervangen door een nieuw scherm waarmee je kan streamen, navigeren, postcasts luisteren etc.
Ben benieuwd naar jullie evt ervaringen
Mvg,
Welkom op het forum. Mooie wagen de RX. Ik heb geen ervaring met het bedrijf. Dat klinkt als een aardige ingreep. Succes in elke geval.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
576
1
375
63
Ik vind dat er toch ook wel aan liggen waar die Chinese meuk vandaan komt, Ali zou ik persoonlijk ook niet een goed idee vinden....;)

Moet ik er eerlijkheidshalve bij vermelden dat ik heel erg van "zo origineel mogelijk" hou. Ik zal nooit een klassieker vermoorden door 'm te verlagen bijvoorbeeld, een gerestaureerde verlaagde kever of T1 bus of wat dan ook is in mijn ogen regelrecht crimineel. Zo ook een moderne auto "slopen" voor een ander mm-systeem.
 

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
310
251
63
Laten we nu niet zo puriteins gaan doen he, een auto dient nog altijd functioneel te zijn en lang niet alles uit China is goedkope troep. Het hangt er helemaal vanaf welke kwaliteitseisen de klant stelt. Dat gezegd hebbende zou ik zo'n systeem wel eerst in het echt willen zien. Op de foto's ziet het er goed uit maar in het echt kun je ook voelen of het en beetje stevig is, en zien of het een beetje snel reageert en zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexpeter