nieuw op het forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter wil
  • Startdatum Startdatum
hey hey ,

ja ik hou niet zo van orgineel begrijp me niet verkeert orgineel is de lexus al een dikke auto .
maar ik wil me altijd onderscheiden van de rest haha
we gaan ook het dak nog zwart spuiten denk dat dat wel mooi is in de us een paar zien rijden en staan op sema .

hoop er dan ook bij te zijn bij de volgende lexus meeting zodat ik jullie isen ook kan bewonderen

zo vandaag begonnen met de eerste stappen .
heb de dak antenne ( vin) eraf gehaalt en dak lijsten verwijderd zodat de voorbewerking voor het zwart dak kan beginnen .
morgen wielen eraf en remmen demonteren .
zal proberen zo af en toe foto's te maken .

keep you posted :hi:

Wil wat zijn de kosten ongeveer van zon panorama dak look , klinkt wel mooi ja :hi:

mooi man clean work zow ,heb je eerst de sticker geplakt en daarna blanke lak gespoten of zit de sticker er onbeschermd op?

bedankt voor leuke reactie

we hebben eerst grond lak daarna grijs gespoten daarna parlemoer lak dan 1 laag blanke lak .
30 min onder lamp toen stickers geplakt en nog 4 lagen blank gespoten
achter calibers totaal 2 lagen blank .omdat hier geen stickers op zitten .

Wil dat ziet er netjes uit man!! :rulez:

Dit ben ik ook al zeker een half jaar van plan maar komt er steeds niet van :( gewoon onderhoud is al een probleem.
toevallig denk ik er net aan dat mijn oliefilter al 30.000 km niet vervangen is :O overmorgen maar ff gelijk doen.

onderhoud is more inportand dan optische of motorische tuning

dus dat filter echt gelijk regelen maandag

Het vervangen van lucht/olie/interieur filter en uiteraard de motorolie ( volgens onderhoudsschema ) is erg belangrijk als je jou auto in goede conditie wilt houden.
Veel belangrijker als "mooie velgen en andere opsmurk"
Als je lang wilt genieten van jou Lexus komt onderhoud toch op de eerste plaats en dan pas de rest

Veel geluk in 2011 ( daarna ook uiteraard)

Henny

vindt het zelf ook heel gaaf en gewoon zo glad zit niet eens structuur in . :D