Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zo heb de voorschermen ook nog even laten rollen heb ik weer iets meer speling .
is nog krap maar moet het er zo mee doen .
en ja kan altijd de auto omhoog schroeven maar dat is geen optie
Het is inderdaad de Tom's hahaha en deze klinkt onderin gewoon sportief zwaar en van buiten vind ik het echt super klinken, dus arjan ik snap je gezichtje zeker!
Helaas ben ik een zeikerd die het toch net iets te veel vind, maar dat zal wel aan mij liggen hahahaha degene die me kennen weten dat ik alles hoor en voel
nou dan kun je beter niet in mijn is rijden deze beweegt al als ik over een mier rijdt
en dan zometeen de megan uitlaat eronder vanaf de cat dat zal ( hoop ik ) een mooi geluid produceren
Misschien zou een tanabe idd wel beter zijn voor mij, want deze maakt pas meer geluid bij hogere toerentallen. Maar ik geniet nu wle van de rust moet ik zeggen, ik heb even met een dbmeter gemeten en mijn auto maakt tot de 140km/h maar 1 db meer geluid dan de geleende LS430 die ik heb meegekregen
wel bij te vermelden dat mijn is, stiller is dan een standaard is