nieuw op het forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter wil
  • Startdatum Startdatum
donker geluid heb je met een Tom's uitlaat :P Die megan klinkt volegns mij juist bij een wat hogere toerental?

3,5 liter produceert meer geluid vind het wel mooi klinken ,de Toms klinkt net origineel de Magnaflow vind ik het meest racie', heftige sound Greddy zit tussen Megan en Tom's in kwa geluid maar is dan ook een 250 denkt dat de 350 meer sound veroorzaakt, dan heb je nog HKS en alle andere catbacks maar ging even om verschil van Tom's en Megan
miskien is het wel leuk om zulke vergelijkingen te plaatsen in de IS CT200 GS LS topics , dan kunnen de mensen die een ander catback willen voor zichzelf horen wat ze een leuk geluid vinden

Megan IS 350
Tom's catback IS 350
Magna Flow IS 350 dit is de luidste erg mooi geluid
GREDDY SE IS 250

als je iemand kan vinden voor me :P maar er zijn maar weinig IS250 eigenaren

zou zo'n setje toevallig met een kleine aanpassing niet onder een is200 passen?? :D
ziet er wel super uit een links rechts systeempje.en het geluid van de magnaflow is echt super. :mrgreen:
als je er een mooie prijs voor wil maken ga ik hem onder mijn 1st gen bouwen ;)

nice nick! ik denk dat als je handig bent dat het wel zal lukken... stuur Alan maar een PM kunnen jullie wat regelen.. volgens mij staat de uitlaat ook in de te koop section... anyway... laten we Wil zijn topic niet verder vervuilen...

ON TOPIC please... :rulez:

mooi man links en rechts 1 uitlaat .
had ik ook onder mijn is .
2 einddempers van invidea :D

zal eens kijken of ik op mijn oude pc nog foto's heb van de uitlaat onder de is200 .
:photo:

hey hey ,

de lexus is wat agressiver dan de infiniti .
en hij is sneller gisteren naar een meeting geweest in breda .
toen ik naar huis reed paar keer gemerkt dat de auto op nat wegdek en met gas geven bij ongeveer 4500 toeren met zijn kont begint te gooien .
infiniti deed dit niet lexus breekt graag uit en sneller . :D

hoorde trouwens gisteravond ook nog dat de infiniti hellaas in elkaar zit van voor , achter ,en dat er zelfs een nieuw achter scherm op moet . :(
gelukkig had de bestuurder niets :) toch een goede auto en ja hij wordt weer gerepareerd .
achter bumper is bij showoff alweer bestelt

Ik vidn de G37s coupe echt een leuke auto :) had/heb dat ook nog op melijstje staan naast de is350 :D